ЩОДЕННИК
6 листопада
Пасажири метрополітену, які одночасно з використанням транспортного засобу за призначенням — пересування, звертають увагу на його зовнішній вигляд, не могли не помітити появу на лініях нових вагонів. З гарними, практично відокремленими сидіннями, яскравим освітленням, чистими (поки що) стінами та дверима. Доведеться повторити — поки що. А коли вони матимуть «звичний» вигляд? Дуже скоро. Наліпки «МОБИЛЬНЫЕ СО СКЛАДА», «Кунг-фу для всіх» — вже друкуються для розміщення на тих самих чистеньких стінах. У власній квартирі добрий хазяїн буде підтримувати порядок. А чий вагон метро? Комунальне підприємство «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» має пряме відношення до громади міста. І саме ця громада не може схвалити псування свого майна. А хто ж псує? Дивись телефони на наліпках! Чи з кимось є домовленість про таке «розміщення реклами»? Серьозний бізнес знайде спосіб повідомити про себе без того, щоб нав'язувати себе з кожного стовпа. Але якщо за таку «економію» доведеться розкошелитися у вигляді стягнення фірмі, яка пропонує таким чином свої послуги, виграють усі. Місто поповнить бюджет, метрополітен не здирає у вагонах зайві папірці, пасажири, заплативши за проїзд, перебувають під час поїздки в охайному вагоні й не нагромаджуть свою підсвідомість зайвим. Виховувати тільки втлумаченням не завжди удається.