Перейти до основного вмісту

Українська авіація вмирає,

28 листопада, 00:00

Учора в аеропорту "Бориспіль" працівники двох київських авіапідприємств ("Київ" та "Бориспіль") обговорювали перспективи структурної перебудови держкомпанії "Авіалінії України".

Остання колегія в Мінтрансі підтримала план реорганізації "Авіаліній України". Мета - об'єднати директорат компанії з Бориспільським авіапідприємством, а потім акціонувати нову структуру із залученням іноземного інвестора. 22-й день льотний склад авіапідприємства "Київ", що продовжує пікетування, відмовляється влитися до нової структури. У відповідь міністр транспорту Валерій Череп поскаржився, що, мовляв, насильно милий не будеш, і пообіцяв зберегти за "сепаратистами" налітані маршрути й запропонував працювати з новими "Авіалініями" на договірних засадах.

Однак, зі слів активістів льотної профспілки, Мінтранс чинить на аеропорт "Київ" тиск. Дати їм волю - означало б заохотити до подібних дій колективи інших авіапідприємств. Досить сказати, що пілоти і бортмеханіки Борисполя, котрі підтримали льотчиків "Києва" при пікетуванні ВР, вже боязко починають заявляти про своє небажання ввійти до нової авіакомпанії. На їхню думку, у даній ситуації більш прийнятна договірна співпраця "Києва" й "Борисполя" як юридичних осіб.

Такий варіант, звісно, не влаштовує численних чиновників "Авіаліній України", оскільки загрожує втратою впливу на авіаперевезення та зароблені аеропортами кошти. "Якщо Бориспіль домовиться про спільну роботу з Жулянами, це означатиме одне - керівництво "Авіаліній" втратить свою роль посередника й опиниться за бортом, - заявив один із профспілкових активістів, - Мінтранс же, намагаючись з'єднати директорат з "Борисполем", не думає про українську авіацію, а піклується лише про те, як прогодувати цивільних генералів, які розучилися літати".

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати