Український Іл-76 впав у Перську затоку
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/19980715/4132-1a.jpg)
Іл-76, бортовий номер UA76424, належав військово-транспортній авіації ВПС України і базувався на аеродромі Узин у Київській області. Аварія сталася за «нормальних» погодних умов. Комісія, до якої входять представники Міністерства оборони та Департаменту авіатранспорту, відпрацьовує дві основні версії причин катастрофи — пожежа двигуна і вибух на борту. «Інтерфакс-Україна» з посиланням на МНС Росії зазначає, що «екіпаж зробив усе можливе, аби літак не впав на населений пункт».
Літак було зафрахтовано київською авіакомпанією «ATI» і виконував комерційний рейс Баку — Рас-ель-Хайме — Миколаїв. Авіакомпанія «ATI» існує на ринку повітряних перевезень два роки. Вона орендує у Міноборони декілька військово-транспортних літаків і здійснює вантажні перевезення в регіонах Східної Європи, Центральній та Близькій Азії. Як повідомив «Дню» начальник штабу авіакомпанії Леонід Остапенко, на борту літака було сорок тонн вантажу, «що не носив небезпечного характеру». Про одержувача і вартість вантажу в компанії не повідомили, за неперевіреними даними це були товари народного споживання. Ні в «ATI», ні в прес-службі Міністерства оборони не підтвердили факт перевезення цим літаком вантажів військового призначення.
За даними прес-служби Міністерства оборони, в літаку перебували сім льотчиків ВПС України і один представник фірми, який супроводжував вантаж. Інформації про особи загиблих посольство України в ОАЕ поки не має. За станом на середину дня у вівторок, на поверхню було піднято тіла чотирьох загиблих. Поліція ОАЕ продовжує пошуково-рятувальні роботи на місці катастрофи.
З 1992 року в українській військовій авіації сталося 12 авіавипадків. У них загинуло 25 чоловік, втрачено 11 літаків і вертоліт. Іл-76, бортовий номер UA76424, що впав у понеділок, тринадцятого липня, став тринадцятим...