Якір історії повинен бути кинутий на «Південному перехресті»
Облдержадміністрація, Спілки журналістів і рекламістів України, рекламні агентства й фірми Херсона «Едельвейс», «Гранд Стрім», «Старий Дніпро» та «Еней» організували й провели виставку «Реклама. Херсон-99», задумавши її як початок шляху до участі регіону у Всесвітній виставці в Ганновері «Ехро-2000».
Вони сподіваються, що через якихось 17 місяців весь світ дізнається, що є не просто Україна, а зокрема, Херсонщина. І відведені у спецпавільйоні 250 квадратних метрів треба заповнити досягненнями діячів культури й мистецтва, вчених і підприємців.
Цікаво, як вплине історична правда про те, що Херсонщина — єдиний регіон у Європі, де перетинаються шляхи Великого переселення народів, торговельний «із варяг у греки», а також Соляно-Чумацький і Великий Шовковий, — на правду сьогоднішнього дня? Чи стане це стимулом до оновлення й розширення виробництва?
Чи впишеться ідея «Південного перехрестя» в програму реформування економіки й соціально-економічного розвитку Херсонщини на період до 2001 року, яка, пройшовши розгляд-читання на позачерговій сесії облради, допрацьовується й готується до виїзного засідання Кабінету Міністрів, запланованого на двадцяті числа квітня?