Перейти до основного вмісту

Жінки виконують чоловічі партії. I в опері

20 квітня, 00:00

У середу в Київському театрі оперети три «оперні голоси Італії» виконували уривки з італійських опер епохи бароко. Вірджіліо Біанконі, Мауріція Бараццоні, Олександра Забала працюють у «Театро Довіци», що є лауреатом Національної премії Італії за кращу оперну постановку. Їхній нинішній виступ на київській сцені поклав початок фестивалю італійської музики «Великодні дзвони», що, як стверджують його організатори, стане традиційним. Цього вечора звучали арії і дуети з шедеврів родоначальників опери Г.-Ф.Генделя, Дж. Б.Перголезе та А.Вівальді. Найбільше аплодисментів випало на долю Олександрі Забалi, чиє сопрано вільно витало під склепінням затишного залу. Незвичною для нашої публіки виявилася інтерпретація Мауріції Бараццоні (мецо-сопрано) чоловічих партій, але переконливість її виконавського мистецтва зламала бар’єр забобонів слухачів, тим більше, як було пояснено публіці, деякі чоловічі партії опери-«серіо» сьогодні традиційно виконуються низькими жіночими голосами. Баритон Вірджіліо Біаконі, крім якісного виконання, здивував акторською вибудованістю образу — звичайно на концертних виступах оперні діви більше зосереджуються на звучанні свого голосу, ігноруючи при цьому акторську майстерність. І це в хорошому значенні акторування всіх солістів, що виступали цього вечора, приємно вразило нашу публіку. Українську сторону в концерті представляли фестивальний оркестр фонду «Амадеус» під керуванням головного диригента Київського державного театру оперети Володимира Шейка і хор хлопчиків та юнаків Національної музичної академії України. Вечір було організовано фондом мистецтв «Амадеус» спільно з Італійським культурним центром за підтримки «Міжнародних авіаліній України».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати