Перейти до основного вмісту

Український ринок чекає до 500 «Ангелiв»

21 лютого, 00:00

Потребу створення вітчизняного вертольоту В. Шмаров пояснює тим, що останнім часом вертолітний парк України, що складається з машин радянського виробництва, істотно скоротився. Крім того, машини, що перебувають в експлуатації, вже морально застаріли, а придбання зарубіжних вертольотів — надто дорога справа. Фахівці підрахували, що вартість одного українського вертольота становитиме $120 тис., що вигідно відрізняє його від зарубіжних аналогів, які коштують $350 — 450 тис. За словами керівника проекту Сергія Тюріна, для організації серійного виробництва на виробничих потужностях «Авіанту» потрібно не менше $50 млн. Говорити про конкретних замовників поки що зарано, проте вже зараз «Ангелом» серйозно зацікавилися Міністерства оборони, внутрішніх справ, МінЧС, держкомітети водного і лісового господарств, київська і московська мерії. Загалом же, як повідомив «Дню» С. Тюрін, місткість внутрішнього ринку оцінюють в 400 — 500 машин і є хороші передумови вийти на зарубіжний ринок.

Новий вертоліт передусім відрізняється універсальністю: його можна успішно застосовувати для перевезення пасажирів і вантажів, патрулювання території, огляду лісових масивів, річок і водосховищ, навчання пілотів, виконання військових завдань, перевезення хворих і лікаря, порятунку постраждалих внаслідок стихійного лиха. Йому не потрібні аеродроми, а заправитися бензином він може на будь-якій автозаправній станції. Уперше у світовій практиці на такій легкій машині (вага — 870 кг) встановлено два двигуни (австрійського виробництва) по 100 кінських сил: у разі відмови одного з них автоматично вмикається інший, що забезпечує безпеку польоту. За годину польоту пілот і два пасажири долають відстань в 165 км, а найбільша дальність становить 340 км. З появою «Ангела» Україна стає шостою країною у світі, що освоїла технологію вертольотобудування.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати