120 вітчизняних виробників одягу й от кутюр на додачу
У столиці відбудеться другий фестиваль моди «Київський подіум»
Якщо ще кілька років тому модні події України обмежувалися практично лише «Сезонами моди», то останнім часом список таких заходів помітно збільшився. Що цілком природно для країни, що прагне «розвиненого капіталізму». А капіталізм, у свою чергу, передбачає конкуренцію. Тому заяви про те, що модний фестиваль «Київський подіум» — абсолютно автономний фешн-проект, який нічому не є альтернативою й нікому не є конкурентом, звучать з вуст його організаторів, скоріше, як такий собі реверанс, у якому можна угледіти добре виховання та почуття такту.
Цього року фестиваль відбудеться вже вдруге. З 23 по 26 вересня киян чекають різноманітні заходи, в яких будуть задіяні найкращі дизайнерські сили України. Проте на відміну від напівзакритих і гламурно позиціонованих «Сезонів моди», що в жодному разі не є їм докором, «Київський подіум» — фестиваль більш демократичний і відкритий. Не в останню чергу завдяки тому, що, крім відомих дизайнерів, на фестивалі свою продукцію представлятимуть чимало підприємств текстильної галузі, яка, хоч як це дивно, виходу на масового покупця не має. Ось цю прогалину й заповнить фестиваль, для якого основою концепції є органічне поєднання моди й бізнесу в рамках одного заходу. Організатором фестивалю виступило об’єднання «Текстиль — Контакт» і ТМ «Nemiroff lex». Підтримку заходу забезпечила торговельна марка «Tuso». Власне, це мережа магазинів одягу національного виробництва. Подібні мегастори успішно функціонують практично в усіх західних країнах, успішно протиставляючи свою ціну/якість різноманітному китайсько-турецькому ширвжитку. Найближчими роками ці магазини відкриються в усіх найбільших містах України (поки буде лише в Києві). Це дозволить «завантажити» вітчизняний ринок вітчизняним одягом, оскільки сьогодні близько 90% продукції текстильних підприємств йдуть за кордон. Загалом із мережею магазинів заздалегідь уклали контракти близько 120 підприємств. Будуть у цих магазинах і секції найпопулярніших українських дизайнерів. Популяризація вітчизняного виробника і є одним із головних завдань фестивалю. Тому в його рамках будуть і суто професійні моменти, такі як фешн-мітинги, де виробники одягу організовуватимуть закриті покази без іміджевого оформлення подіуму, проводитимуть переговори й взагалі, так би мовити, обмінюватися досвідом.
Проте для гурманів у рамках «Київського подіуму» передбачено й показ уже розкручених вітчизняних дизайнерів. Серед учасників фестивалю — Ганна Бабенко, Роксолана Богуцька, Олександр Гапчук, Вікторія Краснова, Крістіна Гусіна, Діана Дорожкіна, Олексій Залевський, Лілія Пустовіт... Запрошені й відомі російські майстри — Олена Ахмадулліна та Андрій Шаров. Більшість із них візьмуть участь у конкурсі «10х10», названому так через те, що десять дизайнерів представлять по 10 одиниць одягу. Тема конкурсу — «Круїзна колекція». Модельєри представлять одяг, призначений для подорожі на океанічному лайнері. До речі, дизайнерам буде за що боротися. Головний приз — автомобіль. А журі конкурсу очолить... Пако Рабанн. Відомий кутюр’є проведе в Києві фрагментарну ретроспективу своїх колекцій от кутюр.
У рамках «Київського подіуму» передбачені конкурс моделей «Ford models supermodel of the world» і конкурс однієї сукні «Кришталевий силует». Як бачите, фестиваль насичений подіями під зав’язку, а середня ціна на квитки — 20 гривень. Зовсім не страшенні гроші для тих, кому це дійсно цікаво.