АРТ-МОЗАЇКА

Приманка «Міста гріхів»
Фільм Френка Міллера та Роберта Родрігеса «Місто гріхів» отримав нагороди Key Awards, які щорічно присуджуються журналом Hollywood Reporter за кращу рекламу кінокартини. Виконаний у стилістиці «нео-нуар» і номінований у дев’яти категоріях, фільм «Місто гріхів» відзначили за ролик до фільму в жанрі «екшн», за ролик-«приманку», а також за аудіовізуальний блок та плакати з окремими персонажами картин, повідомляє Lenta.ru. Два фільми, які отримали «Оскари» у 2006 році, також удостоїлися рекламних Key Awards: «Сіріана» Стівена Гехена та «Переступити межу» Джеймса Менголда. Спеціальні призи за плакати та ролики отримали вже визнані класикою «Мовчання ягнят» Джонатана Демме та «Сяйво» Стенлі Кубрика. У комедійних категоріях дві нагороди взяв фільм «The 40-Year-Old Virgin»: за постер і рекламне гасло. Кращим інтернет-проектом виявився веб-сайт мультфільму Тіма Бертона «Труп нареченої». Журі обирало кращі рекламні проекти з 460 фільмів кіносезону, що завершився. У фіналі виявилися 29 картин.
Вінні Пух — жертва цензури
Турецька державна телекомпанія TRT відмовилася від показу популярного в усьому світі мультфільму компанії Walt Disney про пригоди ведмежати Вінні Пуха через те, що одним із героїв є порося П’ятачок. В ісламі свиня є нечистою твариною, і в TRT вирішили, що демонстрація картини з участю поросятка може образити релігійні почуття юних мусульман. За повідомленням газети «Сабах», фахівці TRT спробували здійснити монтаж мультфільму таким чином, щоб у ньому не було П’ятачка, однак відмовилися від цієї ідеї, оскільки порося — один з головних персонажів, передає РІА «Новости».
«Вінні Пух став жертвою цензури TRT», — зазначає видання. При цьому газета звертає увагу на те, що в багатьох країнах психологи рекомендують цей мультфільм для сімейного перегляду. Туреччина, де понад 90% населення становлять мусульмани, за конституцією є світською державою. Водночас у ній сильні релігійні традиції, особливо в глибинці.
Театральний вікенд
Знамениті лондонські мюзикли, театри та музеї влаштували безплатний показ на одній із головних площ британської столиці. Як повідомили РІА «Новости» в туристичній організації Visit London, «вікенд на відкритому повітрі» був доступний для всіх охочих. Основні вистави відбулися на трьох сценах, встановлених на площі Лестер- сквер в Уест-енді, де зосереджені багато лондонських театрів, кінотеатрів і музеї. «Це буде орієнтований на сімейний відпочинок розважальний захід у міській літній фестивальній атмосфері», — зазначили упорядники незвичайного свята.
На головній сцені, змінюючи один одного, були показані знамениті лондонські мюзикли: «Mamma Mia!», «The Producers», «Chicago», «Guys and Dolls», «Blue Man Group», «STOMP». Також виступили музиканти Королівського філармонічного оркестру, Молодіжного музичного театру Великої Британії, театрального колективу лондонського Чайнатауна тощо. А найбільш інтерактивним став другий майданчик фестивалю — Arena Stage. Тут публіка сама змогла спробувати свої сили в жонглюванні та навчитися різних циркових трюків, спробувати себе в ролі актора театру та кіно, а також опанувати прийомами східних бойових мистецтв. Виступи вуличних артистів змінювалися виступами дресированих собак, а особливий інтерес глядачів викликала лялькова вистава «Панч і Джуді». На третьому майданчику фестивалю — в театральному фургоні — дітям показували короткометражні фільми та мультики.
Випуск газети №:
№98, (2006)Рубрика
Тайм-аут