...I всю ніч гуляла Фінляндія!
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/19991103/4204-8-2.jpg)
Другий рік поспіль чемпіоном світу в змаганні Формула-1 стає пілот команди «Макларен-Мерседес» Міка Хаккінен. Тільки шість чоловік в історії цих гонок зуміли зробити подібний дубль.
Звичайно ж, організатори цього непередбачуваного дійства у світі величезних швидкостей можуть бути, як ніколи, задоволені: інтрига на фініші цих змагань була закручена хвацько. І цьому насамперед сприяв неприємний інцидент, що відбувся на Гран-прі Малайзії, коли в повному складі дискваліфікували команду «Феррарі», а фін Міка Хаккінен був достроково проголошений переможцем. Зрозуміло, як був засмучений і розчарований Едді Ірвайнн, який лідирував у гонці і через травму свого товариша по команді Міхаеля Шумахера отримав статус першого номера у «Феррарі» та шанс перейти в іншу «стайню» в чемпіонаті. Останньою гонкою Гран-прі Японії, яка проходила на автодромі «Сузукі», за 50 км від Нагої, статус- кво було відновлено. Проте, чесно кажучи, настрій в ірландця був добре-таки зіпсований.
А ось Міка, навпаки, буквально рвався в бій, і вже на перших колах могутньо й одночасно елегантно обійшов колишнього першого у кваліфікації Міхаеля Шумахера, до того ж його основного конкурента в боротьбі за першість Ірвайна, який випереджав на чотири очка, вміло «гальмував» «макларенець» Девід Култхард, який поклав край усім честолюбним спробам ірландця наблизитися до фіна. І нехай у шотландця через усе це на трасі полетіла коробка передач і він змушений був зійти з дистанції, — головне зроблено: Хаккінен — чемпіон! Чи треба казати, що всю ніч прихильники Міки в Гельсінкі святкували перемогу свого улюбленця. Ну, а «Феррарі» дісталася як утіха перемога в Кубку конструкторів.