IНТЕРНЕТ
Комп’ютерні «іграшки» — загроза для мережі
Аналітики моніторингової інтернет-компанії Sandvine опублікували заяву, в якій говориться, що зростаюча популярність онлайнових комп’ютерних ігор призводить до відчутного збільшення навантаження на канали зв’язку, повідомляє BBC News. Компанія в останні місяці проводила вимір об’ємів трафіку в різних мережах і відмітила, що 9 листопада, в день виходу потенційно популярної гри Halo 2 для платформи Xbox, одного із суперхітів року, було відмічене різке підвищення обсягу передачі даних. Це, очевидно, було пов’язано з тим, що покупці гри почали реєструватися на сайті виробника гри компанії Microsoft і грати через нього в розрахованому на багато користувачів режимі з іншими гравцями.
Згодом фахівці Sandvine відмітили, що підвищене навантаження збереглося і в наступні дні, і ситуація посилюється з виходом нових популярних ігор, що підтримуються через Інтернет. При цьому необхідно мати на увазі, що найпопулярніший різновид мережевих ігор — трьохмірні «шутери» (стрілялки) — для нормальної роботи, як правило, вимагає досить високої пропускної спроможності каналу, оскільки при грі передається досить багато інформації. Як відомо, популярність комп’ютерних ігор загалом і мережевих їхніх різновидів зокрема останнім часом зростає рекордними темпами. Фахівці приходять до висновку, що при збереженні існуючих тенденцій у деяких інтернет-провайдерів на місцях можуть виникнути проблеми через регулярні перевантаження ліній зв’язку, якщо не почати вживати необхідних заходів.
Зазначається, що деякі провайдери вже застосовують практику розділення видів трафіку, запускаючи по різних каналах «звичайний» трафік та ігровий. Крім того, за твердженням BBC News, якщо ситуацію буде визнано критичною, провайдери в країнах Заходу можуть почати стягувати з абонентів гроші в залежності від кількості переданого трафіку. Ця практика, звичайна для Росії, сьогодні майже не застосовується в індустріально розвинених країнах, де з клієнтів інтернет-з’єднань, як правило, стягується тільки абонентська плата за обліковий період.
«Сайти ненависті» проти корпорацій
Найбільшою загрозою, що таїться в інтернеті, керівники транснаціональних корпорацій вважають аж ніяк не віруси, хакерські атаки чи зламування мереж. Як показало проведене британською аналітичною компанією mi2g опитування 125 топ-менеджерів міжнародних компаній, максимум клопотів бізнесменам завдають «сайти ненависті». Їхні власники розміщують в інтернеті компромат, що зазвичай навіть не претендує на достовірність. За останні чотири роки, за даними mi2g, кількість «сайтів ненависті» до провідних світових брендів зросла в 10 разів — зараз їх близько 10500. Такі сайти легко знайти, вони зазвичай розміщені за адресами з іменем бренда та приставкою I hate («я ненавиджу») або закінченнями sucks («смокче») та myths («міфи»), повідомляє compromat.ru з посиланням на «Ведомости».
Інтернет вклав могутню зброю в руки не лише тих споживачів, які справедливо ображаються на глобальні корпорації, а й звичайних наклепників і несумлінних конкурентів. Теоретично зліплений буквально на коліні та за копійки сайт здатен підірвати імідж, на створення якого корпорації витрачали багатомільйонні рекламні бюджети.
Як боротися з цією напастю — незрозуміло. Адже «сайти любові» та «клуби лояльності» навряд чи компенсують збитки, завдані ненависниками. Погані новини краще запам’ятовуються та швидше поширюються.
Кращий блог — китайська «Собача газета»
У понеділок, 6 грудня, підбивали підсумки конкурсу блогів — сайтів, що містять інформацію, організовану в хронологічному порядку, — The BОBs (Best of the Blogs), що проводився під егідою телерадіокомпанії «Німецька хвиля». Конкурс проводили в кількох номінаціях. Крім призів журі та читачів за кращий блог, з’явилися нагороди за кращий дизайн, кращу тему та кращу інновацію. Також проводили конкурси на кращий журналістський блог сімома мовами: англійською, арабською, іспанською, китайською, німецькою, португальською та російською. Кращим блогом світу журі визнало китайський проект, назву якого можна перекласти як «Собача газета», передає korrespondent.net. Цей блог присвячений життю собак у Китаї й інших азіатських країнах. Однією з головних тем блога є різниця між тим, як до собак ставляться в Азії та на Заході. Китайський член журі Му Цимей відзначив, що в цьому блогу проблеми життя собак проекціюються на людське суспільство. Журі також відзначило, що «Собача газета» — хороший приклад того, як можна з допомогою блога розповісти про проблеми, що не лягають у формат традиційних ЗМІ. Тому «Собача газета» була визнана й кращим журналістським блогом китайською мовою. Друге місце, на думку журі, зайняв бразильський блог «За жменю пікселів», а на третій позиції перебуває англомовний блог BoingBoing, присвячений різним курйозам і просто незвичайним речам, що зустрічаються на просторах інтернету. Присутній у десятці кращих блогів і російський проект «Володимир Володимировичк», у якому розповідається про життя президента Володимир Володимировичак Путіна й інших учасників сучасного російського політичного життя та масової культури.
Випуск газети №:
№228, (2004)Рубрика
Тайм-аут