Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Кока-Кола» спонсорує просування MTV у Росію

Як уже повідомляв «День», новий канал прийшов у Росію
24 вересня, 00:00

На ньому буде мати мовлення одна з найбільших у світі телекомпаній MTV, яка працює вже у 85 країнах, але в Росії вона досі приймалася тільки супутниковими антенами і у вигляді піратських ретрансляцій по кабельних мережах.

Для кожного регіону планети MTV вигадує своє фірмове «меню», що враховує ментальність глядачів. От і для росіян передбачено істотну адаптацію телепрограм, для чого компанія вступила в альянс із відомим російським продюсером, президентом «БІЗ Ентерпрайзис» Борисом Зосимовим.

«MTV Росія» почне мовлення опівночі 26 вересня на каналі ТелеЕкспо і 38 ДЦМ-каналі, а також у Санкт-Петербурзі на каналі 51 ДЦМ. Вважають, що спочатку його зможуть приймати понад 10 млн. чоловік.

Спонсорує просування MTV на російський ринок іще один місіонер західної поп-культури — компанія «Кока-кола». Немає сумніву, цей могутній тандем дуже загострить конкурентну боротьбу в російському телепросторі й може поставити його перед загрозою тотальної американізації.

За матеріалами інформагентств Анатолій ЛЕМИШ, «День»

№182 24.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати