Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Про... ефект «перехресного запилення»

«Глянцю» газети «День» — «Маршруту №1» — чотири роки!
07 червня, 19:53
ФОТО МИКОЛИ ТИМЧЕНКА / «День»

Восьмого червня 2012 року вийшов друком перший випуск додатку до газети «День» — «Маршрут №1», який був присвячений нашій столиці — «Живі місця «живого» Києва». Напередодні старту чемпіонату Європи з футболу Євро-2012 ідея головного редактора «Дня» показати важливі смисли в глянцевому форматі, власне, запропонувати читачам образ невідомого та унікального Києва «з середини» — виявилася напрочуд успішною. І не лише для туристів та гостей міста, а й самих киян. Дехто з читачів припустив, що це разова видавнича акція — журнал під футбольний чемпіонат. Проте журналісти «Дня», зокрема креативна команда, котра займалася випуском, відразу зрозуміли — новий формат, новий досвід газети знайде свого читача і стане перспективним, а головне — затребуваний проектом.

«Глянець» — новий досвід. Але в цьому новому для нас форматі спілкування з читачем ми залишаємось собою. «День» пропонує брати зі світу найкраще — та зберігати власну сутність. Культивувати традицію — не «консервуючись». Бути відкритими — і захищати національний ґрунт від «ерозії». «День» пропонує свій погляд, який може бути дуже лаконічно сформульований всього-на-всього у двох словах: ідентичність і модернізація, — зауважила у вступній колонці до першого випуску «глянцю» головний редактор «Дня», автор ідеї «Маршруту №1» Лариса ІВШИНА. — Як важливо «перемішувати середовища»! Щоб бізнес був долучений до культурних кодів. А інтелектуали дізналися про динаміку цивілізаційних підприємців. Це і є «перехресне запилення». «Маршрут №1» — це не лише туризм, це своєрідна лоція друзів і для друзів. «День» пропонує власний «Маршрут №1» — як мандрівку назустріч прекрасній незнайомці — Україні Incognita».

Слова головного редактора відразу стали девізом. За чотири роки «глянець» вийшов 44 рази, тираж одного випуску зріс до 35 тисяч примірників. А з початку 2014 року «Маршрут №1» почав реалізовуватися не лише в роздріб (у мережах наших партнерів — п’ятизіркових готелях, ресторанах, бутиках та кіосках преси), а й за передплатою через «Укрпошту» (передплатний індекс — 86147).

Теми, які пропонує команда проекту, за словами читачів, у жодному іншому виданні не зустрінеш — «Українці, які змінили світ», «Мій учитель», «Час глінтвейну», «Моя книга», «Український едем», «Аксіома», «Індиго», «Про Данила. Короля Волині та Галича». Тематичні назви випусків говорять самі за себе. Так, відомі українці: Євген Сверстюк, Левко Лук’яненко, Євген Грицяк, Богдан Гаврилишин розповіли про українців, які запропонували нову модель мислення. Окремим явищем стали журнали, присвячені українським містам: «Полтава», «Чигирин», «Різдвяні Карпати», «Волинь — спокійна сила», «Одеса. Поліфонія», «Ольвія», «Суми — небуденна історія». Самі ж мешканці регіонів зізнаються, що так про їхні міста ще ніхто не писав. Резонансними були випуски «Союз хуторів... з висошвидкісним Інтернетом», «Кухня», «Опера», «Україна — модниця» та інші, зокрема останній до сьогодні — «Літо — драйв», у якому розповідається про те, які тонкощі гірської природи варто пізнати перед походом, які основні напрямки водних подорожей доступні в Україні, як відчути себе британцем середини ХХ століття, катаючись на велосипеді, та як стати «Метр де Ше», побувавши в Одесі, та багато чого іншого. До речі, всі тематичні випуски і сьогодні можна замовити на сайті «Дня».

Як народжувався «Маршрут №1» та чим він став сьогодні — читайте в коментарях креативної команди проекту та наших партнерів.

КОМЕНТАРI

Ганна СЕВАЛЬНЕВА, ексклюзивний представник французького бренду LAMPEBERGE в Україні:

— Моє знайомство з газетою «День» і «Маршрутом №1» почалося 2015 року. Побувавши нещодавно в Парижі, я привезла кілька екземплярів журналу своїм французьким колегам. Їхню увагу одразу привернула обкладинка «Маршруту» з витончено промальованими деталями, стильне оформлення, пастельні кольори — справжній шарм!

Тому, побачивши оригінальну обкладинку з котиками й собачками абсолютно у французькому дусі, я одразу погодилася — аромалампи будуть представлені в цьому номері! Поєднання стилю й галантності — гармонує і доповнює проект, створений редакцією газети «День». Сподіваюся, він сподобається й читачам! Раджу всім почитати!

Анна МАЗУРЕНКО, заступник головного редактора «Дня» з питань розвитку:

— Для нас «глянець» був зовсім новим досвідом: все, починаючи від обкладинки та контенту, і закінчуючи пошуком партнерів. Я пам’ятаю кожного рекламодавця, хто підтримав цей номер! Це дуже цінно, адже вони повірили в нас, і довірились! З багатьма ми працюємо і зараз, наприклад, львівський готель Nobilis, або компанія CrystalGroupUkraine, конюшня ButenkoStable... З ними ми розширили партнерство, і завдяки нашому знайомству саме через «Маршрут №1», вони дізналися і про інші проекти , які активно підтримують.

Сьогодні проекту 4 роки, і це повноцінний продукт, ми давно вже прибрали приставку «додаток». За цей час він «наростив» свою аудиторію та знайшов прихильників. Він — особливий і зайняв свою нішу. Бажаю тільки розвитку і нових перспектив нашій креативній команді!

Анна ГАВРИЛЮК, художниця, автор рубрики «Малюнок Дня»:

— День народження «Маршруту №1» для мене особливе свято. Адже з першого випуску «глянцю» для мене почався і мій особистий маршрут — у професію. Обкладинка для випуску про Київ стала першою моєю серйозною роботою як ілюстратора. З того номера почався не лише мій професійний шлях, а й любов до цього міста. Тому я сповнена вдячності усій команді «Маршруту №1», який став для мене компасом, який вказав шлях до двох великих любовей — ілюстрації та міста Києва.

Iнна ПАВЛЮК, екс-редактор «Маршруту №1»:

— «Маршрут №1» — це унікальний проект, в якому дуже вміло, а головне, вчасно, поєдналися багато «перших» ознак. Перший україномовний, перша ексклюзивна мальована обкладинка, перша і вдала спроба міксування високого та інтелектуального з «глянцевим» життям країни... По суті, «Маршрут №1», який задумувався як додаток до газети, став самостійною одиницею, своєрідним гідом сучасним світом для українців. Цікавий контент, ексклюзивні інтерв’ю, неповторні інфографіки, «смачний» декор від Ані Гаврилюк, найпрестижніша реклама — це здобутки команди за роки існування журналу. В День народження улюбленого «глянцю» бажаю ще більшої підтримки: від суспільства, медійників, а найголовніше — бізнесу!

Катерина МЕЛЬНИЧУК, редактор «Маршруту №1»:

— Кожна розумна та прогресивна людина має розбиратися та знати сучасний український світ. Тому кожен номер «Маршруту №1» створюється за принципом — показуємо новий шлях! І креативна команда під час роботи над номером орієнтується на це правило. Будемо експериментувати і вражати читачів надалі!

Світлана МЕТЧИНСЬКА, бренд-менеджер ТМ «Натура хаус», «Скін докторс», «Натурфарм»:

— Ми активно співпрацюємо в проекті «Маршрут №1». Крім того, що в кожному номері нам приємно бачити свою рекламу, дуже цікаво читати найбільш незвичайні матеріали, які не зустрінеш у жодному іншому «глянці».  Питання, які в ньому порушуються, актуальні і нетривіальні. Нехай наша спільна діяльність і надалі буде успішною, бажаю «Дню» нових творчих відкриттів, позитиву і сонця кожного «Дня».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати