Перейти до основного вмісту

«ТЕТ»-а-тет з буржуазією

22 квітня, 00:00

Головною новиною цього телевізійного тижня стане оновлення телеканалу ТЕТ. Як було заявлено на презентації, що відбулася з цього приводу, він стане на 100% розважальним і цілодобовим. 24 квітня разом із сіткою мовлення зміниться дизайн та глядацька аудиторія — вона різко помолодшає. До цього метаморфозу з різкою зміною іміджу в Україні переживав тільки телеканал ICTV. Основою для наповнення оновленого ТЕТ стануть програми російського каналу СТС. Нарощують і технічні можливості. Уже нині ТЕТ можна приймати в містах, де проживають більше 200 тисяч осіб, а це понад 70 населених пунктів. Канал став загальнонаціональним і теоретично його можуть дивитися 63% населення країни (близько 30 млн. осіб). Отже, полку каналів другого ешелону (ICTV, Новий, СТБ) прибуло.

Тягти рейтинг ТЕТ угору після рестарту на першому етапі будуть добре знайомі українському глядачу серіали студії «Парамаунт Пікчерс» («Район Мелроуз», «Беверлі Хилз») і хіт вітчизняного серіального виробництва «День народження Буржуя». За схожою схемою «розкручували» СТС і багато зарубіжних каналів. Практика показує, що й прокручені вкільканадцяте старі стрічки викликають шквал оплесків.

Зате іскритися новизною для українського глядача будуть СТСівські тележурнали та розважальні шоу. Наприклад, нічне музичне шоу «Super Вася in da House» або «Історії в деталях», що розповідає про російських зірок кіно та шоу- бізнесу. Щоправда, ведуча вечірнього ток-шоу «Деталі» Тіна Канделакі (відома українським глядачам за грою ТК «1+1» «Найрозумніший»), обіцяла частіше запрошувати до ефіру киян.

У сітці мовлення буде тільки одна денна програма, яку знімає власне ТЕТ, — щоденна тридцятихвилинка «Дивись!». Це три неполітичні історії на одну тему від молодої команди журналістів. Очевидно, не витримали творчої конкуренції ТЕТівські «Спеції» та «Кіно і німці», які директор каналу Григорій Тичина планував протипоставити московському десанту. А музичні опівнічники танцюватимуть під українську музичну програму «ХІТ-ТБ». Її зніматиме Дмитро Костюк, який до цього робив «Biz-ТБ».

Поява нового ТЕТ стала можливою після благополучного вирішення конфлікту з ТК «Київ», коли кожен із каналів почав мовити на окремій частоті. Нагадаємо, що СТС заявив про себе 10 років тому, коли кілька американських бізнесменів-оптимістів створили в Санкт-Петербурзі канал нового типу. Він витримав кризи 1998 та 2002 років і протягом останнього року завойовує 8 — 9% частки глядацької уваги Росії. Телевізійний формат «без політики» довів своє право на життя і тепер із благословення Генерального продюсера СТС Олександра Роднянського стрімко стартує в Україні. О. Роднянський вбачає в цьому обнадійливу прикмету для всієї країни: «Телеканал, який цікавиться приватним життям, — це ознака демократичної, навіть буржуазної держави». Метр ТБ відзначив і актуальну тенденцію, яку підтверджує ТЕТ, — диверсифікацію, простіше кажучи, спеціалізацію каналів. Услід за музичними, кіноканалами в Україні з’явиться і неполітичний канал широкого розважального профілю. Проте ТЕТ непокоїть, як пережити осінь політичних пристрастей. Ще один «привіт» від політиків — свіжа заборона на ліцензування неукраїномовних каналів. З незворушними обличчями керівники каналу запевнили, що в будь-якому випадку працюватимуть, не порушуючи закону.

Можна припустити, що «лайфові» передачі (з інформацією без політики) привернуть увагу глядачів незалежно від мови. Продюсер розважального мовлення СТС Олександр Цекало передбачає, що незабаром у нас, як і в Росії СТС, манеру ТЕТ почнуть наслідувати. Передусім тележурнали в стилі інфотейнмент (information+entertainment), поєднання інформації і навіть не розваг, а просто всієї сфери інтересів людини (окрім спорту — ТЕТ не хоче конкурувати зі спеціалізованим спортивним каналом, можливості появи якого в Україні обговорюють уже давно). Можна припустити, що інші телеканали дисциплінує так звана жорстка сітка. Усі програми і серіали виходитимуть у чітко визначений час. Кажуть, це подобається і глядачам, і рекламодавцям.

Рекламісти на канал уже «поставили» — передусім авторитетне РА «Пріоритет». Для фахівців ця інформація означає, що й усі інші рекламісти сповняться довірою до ТЕТ у новому форматі. Передбачається, що канал змінить рекламний ландшафт телеринку загалом, оскільки пропонуватиме нові методи роботи з рекламодавцем. А телеглядачі скажуть своє слово, спробувавши нову страву на смак уже найближчими вихідними.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати