Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Єдиний подіум

Об'єдналися дві головні модні акції України
19 січня, 00:00
В УКРАЇНСЬКИХ ДИЗАЙНЕРІВ І ОРГАНІЗАТОРІВ МОДНИХ АКЦІЙ ПЛАНИ — НАПОЛЕОНІВСЬКІ (НА ФОТО ТЕТЯНА ЗЕМСКОВА Й ОЛЕНА ВОРОЖБИТ ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ СВОЮ КОЛЕКЦІЮ НА «СЕЗОНАХ МОДИ», 2005 Р.) / ФОТО МИХАЙЛА МАРКIВА

Компроміс у модній індустрії, якого ніяк не можуть досягнути наші північні сусіди, а саме — об'єднання модних акцій під єдиний патронат, досить несподівано досягнуто в Україні. На позавчорашній прес-конференції організатори «Сезонів моди» Ірина Данілевська і Володимир Нечипорук оголосили про це спільно з президентом фестивалю «Київський подіум» Олександром Соколовським. Їхнiм спільним витвором стане тиждень моди «Ukrainian Fashion Week».

Усього півроку тому організатори українського тижня прет-а-порте «Сезони моди» і модного фестивалю «Київський подіум» зустрічалися, щоб узгодити план акцій, розвести їх у термінах і домовитися щодо складу учасників. Переговори були не дуже успішними, та й амбіції кожної зi сторін не дозволяли прийняти життєво необхідного для розвитку модного ринку рішення. «Сезони моди» існують уже дев'ять років, «Київський подіум» — три. Всі ці останні роки, незважаючи на запевнення сторін про те, що конкуренції у них немає, раз у раз то одна, то друга акція недораховувалася відомих дизайнерів. Так було, наприклад, з Віктором Анісімовим, однією з ключових фігур і «ветеранів» «Сезонів моди», коли він віддав перевагу альтернативній акції. Та й що там, склад тижня прет-а-порте, особливо останнього року, зяяв такими пустками, заретушувати які було неможливо. Президент «Київського подіуму» Олександр Соколовський, а нині — засновник «Ukrainian Fashion Week» признався, що останнім часом на всіх прес-конференціях запитання більше звучали не про сам конкурс, а про наявність або відсутність конфлікту між модними акціями. Зазначимо, що «День» також не однарозово порушував це питання.

Як правило, об'єднуються заради чогось або проти когось. Цього разу були присутні обидві складові. Ірина Данілевська, яка обійме посаду голови оргкомітету «Ukrainian Fashion Week» зазначила, що амбіції відійшли на другий план. «Ми ніжно ставимося до молодої української моди. Ми бачимо її реально успішною, справжньою професійною акцією світового рівня. Головне для нас — не розгубити вже те, що зроблено». У новому проекті об'єдналися дві кваліфіковані команди, яким до снаги зробити загальне дітище ще більш грандіозним, ніж це виходило у них поодинці. Для цього сторони пішли на деякі поступки. Зокрема, жодного формату фестивалю («Київський подіум», наприклад, дебютну акцію здійснив у Палаці «Україна» — Авт.) більше не буде. «Ukrainian Fashion Week» — це повноцінний тиждень моди прет-а-порте з тією ж концепцією, яку сповідують французькі або італійські тижні. Жодної яскравої, але непотрібної мішури. Тільки мода. Лише колекції найбільш маститих українських майстрів.

Власне, сторони зізналися, що головною проблемою переговорів і було формулювання нової концепції, яка, проте, для Ірини Данілевської залишилася колишньою: розвивати моду як індустрію, з'єднати авторський погляд з конвеєрним виробництвом. Такої ж думки дотримується і засновник «Ukrainian Fashion Week» Олександр Соколовський. У всьому світі, навіть у звичайному duty-free, можна зустріти тільки всесвітньо відомі бренди. Чи то одяг, взуття, аксесуари. «Вовка-одинака» в таких магазинах не знайти. Отже, потрібна потужна інфраструктура для кожного виробника, який хоче вийти на ринок. За спиною в Олександра Соколовського є така потужна компанія як «Текстиль — контакт». Її основною спеціалізацією є виробництво і реалізація всіх видів тканини, фурнітури і готових виробів. Отож амбіції організатори, кожний з яких є потужним гравцем в різних сферах модного ринку, не відкинули, а об'єднали. Заради чого — зрозуміло. Проти? «Китайська загроза — не просто слова», — говорить Соколовський. Саме проти дешевого і неякісного ширвжитку спільно і працюватимуть дві команди. Природно, лише подіумним одягом, який вже більш-менш тиражується, від базарів не відучиш, але зробити це в перспективі можливо. У рамках «Ukrainian Fashion Week» пройде Trade Mark Defile, де відбудеться показ одягу тридцяти провідних торгових марок України. Там також зібралися амбіційні люди, які презентують одяг на кожний день в дещо іншій ціновій політиці.

«Ukrainian Fashion Week» відбудеться у Києві з 15 по 21 березня. За ці дні в Тижні візьмуть участь практично всі провідні дизайнери, такі як Лілія Пустовіт, Віктор Анісімов, Ірина Каравай, Олексій Залевський, Оксана Караванська і ще ряд відомих українських дизайнерів.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати