Перейти до основного вмісту

Федоров заявив, що 52% звернень до контакт-центру "Дії" вже закриває штучний інтелект

08 липня, 13:50

В Україні на порталі "Дія" з червня активно триває внутрішнє бета-тестування ШІ-асистента. На сьогодні 52% звернень до підтримки "Дії" уже закриває штучний інтелект.

Про це сказав віцепрем'єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки й технологій – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоровна заході з презентації нового цифрового простору "Ветеран Pro" в застосунку "Дія", передає Інтерфакс-Україна.

"За багатьма напрямками ми зараз працюємо, але почали переосмислювати "Дію" в напрямку, що це має бути АІ-продукт: вона повинна використовувати штучний інтелект, повинна стати асистентом, розуміти, які послуги потрібні людині, що можна отримати найближчим часом", розповів Федоров.

Він зазначив, що ця трансформація наразі відбувається: зокрема:

Щобільше, з його слів, найближчим часом вона буде запущена для всіх користувачів.

Окрім того, Мінцифри працює над послугою АІ-агент (ШІ-агент), коли послуги будуть надаватися за допомогою цього АІ-агента.

Федоров зауважив, що використання штучного інтелекту в контакт-центрі "Дії", показує результат:

  • 52% питань закриває штучний інтелект у форматі діалогу,

  • а решту – оператори (на основі 53,5 тисяч звернень за червень 2025 року). 

Раніше міністр цифрової трансформації Михайло Федоров пояснював, що "Дія" має перетворитися на повноцінного ШІ-агента: замість кліків і класичних форм користувачі зможуть взаємодіяти з державою через живий діалог, як із чат-ботом.

ШІ-асистент працюватиме як чат-бот на основі великої мовної моделі. Він відповідатиме на запитання користувачів у режимі живого діалогу – на кшталт, де знайти ЦНАП або які документи потрібні для виїзду за кордон.

Окремо міністр зазначив, що ШІ допоможе спростити навіть складні бюрократичні процеси, зокрема оформлення компенсацій за зруйноване майно.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати