Українська оборонна компанія UkrArmoTech представила новий бронеавтомобіль GYURZA-O2
![](/sites/default/files/news/18022025/1000182287-1536x1152.jpg)
Українська оборонна компанія UkrArmoTech представила новий бронеавтомобіль GYURZA-O2 на виставці озброєнь IDEX в Абу-Дабі, повідомляє ГО «Український мілітарний центр».
Про це у фейсбуці повідомила пресслужба компанії та опублікувала відповідні фото.
У повідомленні компанії йдеться, що «цьогоріч українські Сили оборони зможуть отримати сотні броньовиків GYURZA-02», оптимальних для виконання бойових завдань.
Цей бронеавтомобіль призначений для транспортування особового складу (10+1) та їхньої вогневої підтримки, виконання завдань з розвідки та патрулювання. Машина може бути оснащена кулеметною туреллю або дистанційно керованим бойовим модулем.
На сайті компанії UkrArmoTech зазначається, що GYURZA-O2 має рівень 2 захисту відповідно до стандарту NATO AEP STANAG 4569.
Пасажирський відсік забезпечує захист від бронебійно-запалювальних куль з патроном 7,62х39 мм (STANAG 4569 L2), 7,62х54 мм (STANAG 4569 L3). А корпус від уламків 155-мм осколково-фугасного снаряда на дистанції 80 м.
Машина має V-подібне днище посилине від підриву протитанкової міни фугасної дії з масою заряду до 8 кг вибухівки (STANAG 4569 L3).
Така форма нижньої частини корпусу забезпечує розсіювання енергії вибуху. Екіпаж та десант має спеціальні крісла з амортизацією від вибухових навантажень.
Додатково зсередини бронекапсула машини має протиосколковий підбій, що захищає екіпаж та внутрішнє обладнання від осколків.
Машина має спеціалізоване шасі, яке розроблене саме для GYURZA-O2, і виробляється на замовлення UkrArmoTech. Шасі забезпечує експлуатацію бронемашини в різних ландшафтних умовах.
GYURZA-O2 має повну масу 16 тонн і оснащена турбодизельним двигуном 6.7L-330 Cummins ISDe потужністю 385 к.с., який забезпечує максимальну швидкість руху 110 км/год.
У компанії зазначають, що для підвищення прохідності та маневреності автомобіля в складних умовах, з урахуванням його маси, сконструйовано незалежну підвіску на подвійних поперечних важелях, привод, центральну систему підкачки шин та інші елементи ходової системи.