Більше половини українців не можуть уявити свого життя без мобільного пристрою

Двоє з трьох українських користувачів смартфонами (72%) вважають, що мобільний пристрій робить їхнє життя кращим. А кожен другий (54%) не можуть уявити свого життя без мобільного пристрою. Про це говорять результати дослідження Nielsen Mobile shopping, banking and payment про споживчі звички користуватися мобільним пристроєм для покупок і банківських операцій.
Так, 80% українців використовують свої мобільні пристрої для спілкування в соціальних мережах, а 72% - для доступу до пошти. При цьому майже половина українських споживачів (43%) погоджується із тим, що особисте спілкування замінюється електронним, 27% вважає за краще написати повідомлення, ніж поговорити.
Окрім спілкування, значна кількість власників мобільних пристроїв використовує свої гаджети для перегляду відео на YouTube (65%), доступу до безкоштовної музики (45%) та ігор (44%), читання газет та журналів (44%).
Водночас, зазначають автори дослідження, проводити банківські операції онлайн українці поки що не поспішають. Лише 42% опитаних повідомили, що сплачують рахунки через телефон, а 41% - що купують товари та послуги за допомогою гаджету. При цьому 65% користувачів користуються можливістю пошуку товарів та послуг (65%) та перевірки банківських рахунків (47%).
Тим часом в Інституті Попиту (Demand Institute, Нью-Йорк) прогнозують, що впродовж наступних 10 років обсяг безготівкових операцій досягне 10 млдр. доларів США в додаткових споживчих витратах.
Довідка. Глобальне дослідження Nielsen Mobile shopping, banking and payment про споживчі звички користуватися мобільним пристроєм для покупок і банківських операцій проводилося з 1 по 23 березня 2016 року. Під час його проведення було опитано більше 30 000 респондентів онлайн в 63 країнах по всьому Азіатсько-Тихоокеанському регіону, в Європі, Латинській Америці, Близькому Сході та Африці і Північній Америці.
Марія ЮЗИЧ, «День»