Google став дорожчим, ніж Apple
Згідно з результатами дослідження 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, проведеного агентством Millward Brown, інтернет-гігант Google зайняв перше місце у світі за вартістю бренду, обігнавши навіть корпорацію Apple, що була лідером упродовж попередніх трьох років.
Наразі бренд Google оцінено в 158,8 мільярда доларів, з минулого року його вартість злетіла на 40%. Бренд Apple при цьому подешевшав на 20% — до 147,9 мільярда доларів. Третє місце, як і раніше, займає IBM з 107,5 мільярда доларів.
До десятки найдорожчих в світі брендів також увійшли: Microsoft Corp., McDonald’s, Coca-Cola, Visa, AT&T, Marlboro і Amazon.
За словами глави одного з підрозділів WPP Девіда Рота, вартість 71 з сотні брендів, що входять до ренкінгу, не змінилася з 2008 року, незважаючи на істотні зміни в господарській діяльності та громадському житті.
На думку авторів дослідження, компанії, які ставлять за мету не лише отримання прибутку, але і мають певну філософію, частіше досягають успіху в сучасному світі.