МІП закупило на CNN рекламу України на 15 млн гривень

В Міністерстві інформаційної політики замовили рекламу на CNN International на 15 мільйонів гривень. Не менше половини роликів повинні будуть виходити в прайм-тайм.
Про це пишуть "Наші гроші", посилаючись на тендер "Прозорро".
У міністерстві замовили 580 показів роликів довжиною 30 секунд. Не менше половини з них повинні будуть вийти в прайм-тайм. Їх повинні будуть показати до кінця грудня.
Замовник в системі зазначено держпідприємство відомства «Центр захисту інформаційного простору України». Виграло тендер ТОВ «CFC Consulting». Воно належить Геннадію Курочку, і буде розміщувати ролики на телеканалі CNN. Цікаво, що ціна угоди більш ніж на третину нижча від очікуваної вартості закупівлі у 26 мільйонів гривень.
Також у зазначену вартість входить інтернет-кампанія на сайті телеканалу — 500 показів банера.