Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

25 листопада, 00:00

Українську електроенергію — центральноєвропейським споживачам та ... автомобільним заводам

Ukrenergy Holding AG (Швейцарія), 52% акцій якого придбало державне підприємства зовнішньоекономічної діяльності (ДПЗД) «Укрінтеренерго» (монопольний експортер української електроенергії) для виходу на кінцевих споживачів електроенергії, що експортується нею, збирається вийти на ринки близько десяти країн, переважно в Центральній та Східній Європі, повідомив співвласник компанії Василь Бечварж. «Ми збираємися найближчим часом відкрити представництва або компанії в Словаччині, Чехії, Німеччині, Польщі, Італії, в Балканських країнах, а також у Росії, Білорусі та Казахстані», — повідомив він на презентації угорської компанії Ukrenergy Trade Zrt у Будапешті в п’ятницю. За його словами, Ukrenergy Trade — це перший приклад такого виходу холдингу в країни регіону. Бечварж повідомив, що до кінця поточного року планується завершити операцію з купівлі 50% +1 акція польського енергооператора Zomar, який сьогодні імпортує з України понад 200 МВт потужності. А голова правління Ukrenergy Trade Маріанна Зелемова в ході презентації також повідомила про наміри холдингу вийти на ринки Прибалтики транзитом через Білорусь. Також, за словами Бечваржа, в найближчих планах Ukrenergy Holding будівництво з весни 2009 року каскаду малих ГЕС на річці Тересва в Закарпатській області. Більше того, Ukrenergy Trade Zrt. в 2009—2010 роках постачатиме електроенергію підприємствам Audi Hungaria Motor Kft. (Дьєр, Угорщина) і Volkswagen Slovakia a.s. (Братислава, Словаччина). Як зазначалося в прес-релізі компанії у понеділок, обсяг постачання на завод Audi наступного року становитиме 260 мільйонів кВт-ч, Volkswagen — 232,2 мільйона кВт-ч, а поставки електроенергії розпочнуться 1 січня 2009 року.

Low-cost термінал в аеропорту «Бориспіль» побудує вітчизняна компанія

Переможцем тендера з відбору підрядчика на проектування та будівництво low-cost термінала в Державному міжнародному аеропорту (ДМА) «Бориспіль» визнане ТОВ «Мікол» (Київ). Як повідомила прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України, таке рішення тендерний комітет ухвалив на засіданні в четвер, 20 листопада 2008 року. Згідно з повідомленням, вартість реалізації проекту становитиме 238 мільйонів гривень, термін будівництва — три місяці. Як повідомлялося, розкриття тендерних пропозицій відбулося 15 жовтня. Заявки на участь у тендері подали три українські підприємства й три іноземні: зі Словенії, Канади та Угорщини. Раніше ДМА «Бориспіль» заявляв про намір побудувати термінал із легких конструкцій для низькобюджетних авіакомпаній до кінця 2008 року. А вартість об’єкта оцінювалася в близько 165 мільйонів гривень.

У металургії намітилася стабілізація виробництва?

Одне з найбільших металургійних підприємств України — Маріупольський металургійний комбінат (ММК) ім. Ілліча (Донецька обл.) нині певною мірою стабілізував роботу й виготовляє 50—55% об’ємів сталі від рівня виробництва липня поточного року, повідомив прес-центр підприємства з посиланням на генерального директора Володимира Бойка. «Сьогодні в нас на комбінаті намітилася стабілізація виробництва, у нас є замовлення — не стільки, звичайно, щоб повернутися на колишній рівень завантаження, але все-таки є. Сталі сьогодні ми виробляємо десь на рівні 50—55% від липневих показників, доменний цех завантажений на 35%. Листопад ми пройдемо, пройдемо і, як я бачу, грудень. Що буде в січні — поки невідомо», — зазначив гендиректор. За його словами, обсяги виробництва залежатимуть від споживання продукції. При цьому він зауважив, що купівельна спроможність, за прогнозами, падатиме. «Проблем додає нестійкий курс долара, а в нас, на жаль, усе, що ми купуємо, прив’язане до курсу долара: і руда, і концентрат, і кокс. Програємо ми й на продажі валюти. Наприклад, продали ми її вчора за курсом 6,05, а сьогодні, наприклад, вже 6,5, відповідно, втрати складають близько 800 тисяч гривень, а це гроші, на які можна місяць утримувати один великий підрозділ», — додав керівник меткомбінату. Топ-менеджер не назвав прогнозних термінів закінчення кризи, зазначивши, що в Україні всі підприємства гірничо-металургійної та машинобудівної галузей опинилися в складному становищі. За його даними, нині виробництво на всіх провідних метпідприємствах країни на рівні 25—30%, «а деякі заводи взагалі зупинені: в Донецьку на металургійному заводі домни, мартен зупинені, Макіївський повністю зупинений».

«Молочний» банкрот

Господарський суд Вінницької області визнав банкротом ВАТ «Барський завод сухого знежиреного молока» (Вінницька обл.) і почав ліквідаційну процедуру підприємства. Згідно з повідомленням, опублікованим у газеті «Урядовий кур’єр» минулої суботи, відповідну постанову суд ухвалив на засіданні 23 жовтня. Ліквідатором підприємства призначена державний керівник Оксана Гонта. Раніше на базі «Барського заводу сухого знежиреного молока» було створене ТОВ «Західмолоко», яке ввійшло в компанію Milk Group (Волинська обл.). Компанія інвестувала п’ять мільйонів гривень у модернізацію підприємства. На заводі була встановлена нова словацька лінія з виробництва сухого молока потужністю 14 тонн готової продукції на добу, впроваджені енергозберігаючі технології, які дозволяють скоротити споживання енергоносіїв на 25%.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати