Перейти до основного вмісту

Коротко / КУЛЬТУРА

24 червня, 00:00

Донецьк залишився без опери і балету

Два провіднi театри Донецької області днями поплатилися за свою недбалість у питаннях оплати комунальних послуг і були відключені від гарячого водопостачання. Зокрема, як повідомив перший заступник директора ККП «Донецькгортепломережа» Олександр Семченко, підприємство вирішило покарати таким чином Донецький обласний театр опери і балету і Донецький музично- драматичний театр, які досі не можуть розплатитися з боргами, накопиченими ще під час опалювального сезону.

Наприклад, драматичний театр, за даними абонентської служби, недоплатив тепломережі 34,2 тис. гривень, а Театр опери і балету взагалі заборгував майже вдвічі більше — 72,8 тис. гривень. І це при тому, що обидві установи культури фінансуються з обласного бюджету.

Проте, як повідомив Семченко, в рамках програми боротьби з особливо злісними неплатниками від гарячого водопостачання було відключено не лише донецькі театри, але й ряд житлово-будівельних кооперативів, навчальних закладів і бюджетних організацій області, повідомляє Ганна ХРИПУНКОВА, «День».

Про Московський фестиваль — з перших рук

Учора ввечері відкрився XXVIII Московський міжнародний кінофестиваль картин китайського режисера Чена Кайге «Клятва». У цей же вечір йому буде вручено премію «За внесок у світове кіномистецтво». До китайської «культурної революції» 1966 року Чен — син шанованого кінорежисера — відвідував школу для привілейованих дітей. Після революції Чен, як і тисячі його побратимів із середнього класу, був посланий до провінції, щоб «виправитися», — обробляючи землю. Йому випало завдання вирубувати ліс на півдні країни. Звідти його було призвано до регіональної армії, де він прослужив п’ять років перш ніж повернутися до Пекіна. 1978 року Чен став одним із перших студентів, що вступили до знову відкритої Пекінської кіноакадемії. Саме ці студенти стали режисерами «П’ятого покоління», серед яких був Чжан Імоу, який спочатку співпрацював із Ченом як оператор-постановник. Дебютний фільм Чена Кайге «Жовта земля» було названо «сміливим зародженням нової ери китайського театру». Він був удостоєний нагород на багатьох фестивалях від Лондона до Гаваїв. Фільми, що виходили потім: «Великий військовий парад», «Цар дітей» і «Життя на струні» вивчалися студентами Колумбійського університету США. 1993 року на Каннському кінофестивалі Кайге отримав «Золоту пальмову гілку» за свій епічний шедевр «Прощавай, моя наложнице!». Услід за ним Кайге зняв картини «Місяць-спокусник», «Імператор і вбивця», «Разом».

Про конкурсну програму фестивалю і найбільш цікаві події та гостей ММКФ розповість спеціальний кореспондент «Дня» Вадим Дишкант. Читайте про це наступного тижня.

Ентоні Гопкінс набирає вагу, щоб зіграти Марлона Брандо

Сер Ентоні Гопкінс готується зіграти свою найбільшу роль у кіно — причому в буквальному значенні. Знаменитий актор зайнятий зараз тим, що набирає кілограми для ролі у фільмі про легендарного Марлона Брандо. Гопкінс зіграє Брандо в останні роки його життя. Як відомо, в старості Брандо сильно погладшав: перед смертю, два роки тому, він важив близько 160 кг.

Як стало відомо газеті The Sun, зараз актор перебуває на висококалорійний дієті, щоб досягнути подібної ваги. Нині, на жаль, він далекий від мети і йому доведеться попрацювати, поглинаючи велику кількість калорійної їжі. Крім того, Гопкінс носитиме лицьові протези, щоб його обличчя стало схожим на обличчя Брандо. Зараз виконавець ролі Ганнібала Лектера переглядає фільми з участю Брандо, щоб вивчити його манери, поведінку і правильно відтворити американський акцент.

Єгипетські мумії виявилися стародавніми фальшивками

Куратори музею Фітцвільямса при Кембріджському університеті виявили у своєму зібранні кілька єгипетських мумій, сфальсифікованих ще в сиву давнину. Як повідомляє Lenta.ru з посиланням на газету Guardian, вчені встановили, що дві тисячі років тому довірливим відвідувачам храму божества Себек у Хаварі у Фаюмській оазі продавали підроблені мумії тварин. Підробки було виявлено в ході формування нової експозиції в Єгипетських галереях музею. Вчені вирішили провести сканування своїх експонатів у міській лікарні й виявили, що одна з мумій у формі крокодильчика містила всередині єдиний хребець, а друга була набита соломою, ганчірками і глиною. Єдина людська мумія в музеї також виявилася фальшивою. Цей експонат, знайдений одним iз найбільших дослідників — сером Фліндерсом Пітрі — вважається зразком фаюмського портретного малярства. Під шаром бинтів виявилося не забальзамоване тіло, а дуже пошкоджений скелет.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати