Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ
Лозовські «Єнісеї» — в Книзі рекордів Гіннесса
Цікавий факт оприлюднили керівники нещодавно відкритого «Лозовського комбайнового заводу» (Харківська область): сільгосптехніку, виготовлену заводом, уже занесли до Книги рекордів Гіннесса! Рекорд встановили під час торішнього пробігу комбайнів від Красноярська до Орла — а це понад п’ять тисяч кілометрів — коли жодна машина в дорозі не зламалася. Причому «КамАЗ», що супроводжував колону, двічі зупинявся через поломку. Як заявив народний депутат України, почесний президент Української промислової енергетичної компанії (УПЕК) Анатолій Гіршфельд, лозівські комбайни пройшли успішну експлуатацію на теренах СНД — у Росії та Казахстані. За твердженнями фахівців, комбайни четвертого класу («Єнісей-950») — найвідповідніші для українських полів. Їх складання в Лозовій здійснюється на основі моделі, яку випустив Красноярський комбайновий завод. Основні вузли — російські, але понад половина комплектуючих — українського виробництва. Зі слів представників УПЕК, не виключено, що згодом місцеві комбайни стануть для України базовою моделлю. До кінця року заплановано зібрати близько 200 комбайнів. Половину з них уже закупили українські сільгосппідприємства, повідомляє Марина ГОЛІНА, Харків.
Конкурентне Чорне море
У Баку пройшло шосте, позачергове засідання ради Міжнародної асоціації судновласників Чорноморського басейну (БІНСА). Одним iз питань порядку денного були вибори керівних органів. Президент АСК «Укррічфлот» Микола Славов, який очолював асоціацію протягом 10 років, у зв’язку з виходом на пенсію склав свої повноваження, ставши почесним членом ради. Президентом БІНСА було обрано начальника Каспійського морського пароплавства Айдина Баширова, віце- президентом — президента СК «Укрферрі» Олександра Курлянда. «Сьогодні БІНСА знаходиться на переломному етапі своєї діяльності, — вважає О. Курлянд.— З одного боку, до країн Чорноморського басейну впритул підійшли кордони ЄС, з іншого — все більш чітких рис набуває ЄЕП, розвивається економічне співробітництво між регіонами Європи та Азії. Чорне море набуває все більшого значення як регіон інтенсивного розвитку судноплавства та підвищеної конкуренції між судновласниками. Тому тільки об’єднавши зусилля, створивши найкращі умови для руху вантажопотоків у регіоні Чорного моря, ми зможемо конкурувати з могутнім флотом країн ЄС».
Рік буде врожайним
Українські аграрні аналітики прогнозують збільшення врожаю зерна 2004 року на 60—68% порівняно з 2003 роком, повідомляє Інтерфакс-Україна. Зокрема, в компанії «АПК-Информ» вважають, що врожай зернових і зернобобових культур може становити 32,2 млн. тонн, зокрема 14,4 млн. тонн пшениці, 8,6 млн. тонн ячменю, 5,5 млн. тонн кукурудзи. Аналітики компанії «Украгроконсалт» передбачають, що Україна 2004 року зможе зібрати 33,6 млн. тонн зерна (зокрема 15,4 млн. тонн пшениці, 8,3 млн. тонн ячменю, 5,1 млн. тонн кукурудзи). На думку експертів аналітичного агентства Agriculture, врожай зерна поточного року становитиме 33,8 млн. тонн.
Інтенсивність розливу пива збільшилася
ЗАТ «Оболонь» (Київ) ввело в експлуатацію нову лінію розливу пива, що дозволяє розливати 110 тис. пляшок (місткістю 0,5 л) за годину, повідомив почесний президент компанії Олександр Слободян. Лінію вартістю $20 млн. випустила німецька компанія KHS. За оцінками її представників, тепер «Оболонь» увійшла в число найбільших виробників пива в Європі. Як зазначив О. Слободян, нова лінія розливу пива введена в експлуатацію в рамках глобальної реконструкції підприємства, спрямованої на значне збільшення його потужності. Загальна вартість інвестицій оцінюється в $50 млн.
Випуск газети №:
№91, (2004)Рубрика
Економіка