Мікс за аутентичними рецептами Скрипки
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20040421/471-2-2.jpg)
Вчора гостем «Дня» був легендарний лідер «ВВ» Олег Скрипка. Днем перед тим відбулася презентація його нового кліпу на пісню «Каліфорнія/California» у стилі сучасного міського романсу. «Я відкрив цілий пласт культури, — говорить Скрипка. — У 60—70-х роках ми переспівували на українську мову іноземні хіти «Beatles», «Deep Purple»... Нині час зібрати таку культуру — вона повноцінна і цікава». У кліпі Олег вперше виступив співсценаристом та співрежисером.
Скрипка продовжує експериментувати: у власному помешканні облаштував студію; пробував себе як діджей; зараз переймається проведенням фольклорного фестивалю, а також проводить вечорниці, а тепер, ще й вулиці на Червоній горі у Києві, де вони традиційно відбувалися колись; знову збирається у фольклорну експедицію на Полтавщину, звідкіля його родовід, і де писалися перші пісні, зокрема «Були на селі»...
Він, вигравши суди у московських компаній «Gala Records» та «С.Б.А. Продакшн» за несплату гонорарів iз продажу альбомів, наочно демонструє решті гуртів і співаків, як треба боротися за власні права. Щиро говорить, що зараз — фінанси, що стоять за виконавцем, відіграють значимішу роль, аніж його творчість. Але Олегу Скрипці це на загрожує. Він магічно впливає на публіку. І використовує свій вплив на популяризацію українського фолку та етніки. Недаремно, адже це про нього говорять, що він на сцені «випускає українських, гоголівських, бісів і чортів». І не в останню чергу завдяки «ВВ», вважає Скрипка, на нашу естраду прийшла мода на все українське. Що це таке й чому в нас нема концептуального шоу-бізнесу, як назва гурту запрограмовує його творчість і чому Москва — місто «неправильного фен-шуя», читайте у найближчих числах «Дня».