НОВИНИ ВІД Pro-Формула
Култхард мало не згорів
Такий уже закон збереження матерії, що коли в одному місці є нестача чогось, то в іншому місці його має бути в надлишку. Зовсім нещодавно паливна криза ледве не паралізувала всю Європу. Зате в боксах «МакЛарен» на кваліфікації Гран-прі Малайзії утворився надлишок палива, щоправда, локального характеру. Під час заправляння боліда Девіда Култхарда перед його останнім виїздом із заправного гнізда зіскочив паливний шланг. «Усе навколо виявилося вкрите паливом. Досить було виникнути маленькому вогню, і здійнялася б паніка. Адже механіка в цьому випадку наражається на значно більшу небезпеку, позаяк не має такого захисного обмундирування, як у мене. Якби вони не зреагували вмить, то міг би трапитися вельми неприємний інцидент», — згодом прокоментував Девід те, що відбулося. Справді, повторювати сумний досвід «Бенеттона», в боксах якого на Гран-прі Німеччини 1994 року сталася пожежа за подібних обставин, нікому не хочеться.
Сезон-2001: плани визначено, завдання поставлено
Після завершення сезону заборонено проводити будь-які тести, й лише в грудні ця заборона скасовується. З приходом у Формулу-1 «Мішлен» у «Бріджстоун» з’явився конкурент, і команди виявилися розділеними на два табори, що суперничають, за «шинною» ознакою. Проте перші заїзди з 4 по 7 грудня все-таки будуть спільними. «МакЛарен», «Ерроуз» і «БАР» будуть на «Бріджстоун», а «Ягуар» і «Бенеттон» — на «Мішлен». За відомостями, шинники пішли на такий крок, щоб порівняти свої досягнення перед початком сезону, але надалі кожний буде працювати на себе.
З 12 по 15 грудня в Барселоні побувають «МакЛарен», «Ягуар» і «Бенеттон». «Ерроуз» у цей момент буде у Валенсії. Останні цьогорічні тести заплановані на 18–22 грудня. «БАР» і «МакЛарен» проведуть їх у Хересі, а «Бенеттон» і «Ягуар» — в Ешторіле. «Феррарі», «Джордан» (обидві команди будуть використовувати «Бріджстоун») і «Вільямс» («Мішлен») зі своїми планами поки не визначилися. Ну а «Прост» і «Мінарді» взагалі ще не мають контрактів на постачання гуми.