Манікюр на висоті 30 000 футів над землею
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/20001017/4188-6-3.jpg)
Осінь — час перельотів не лише для птахів. За статистикою, близько 65% ділових відряджень припадає саме на цю пору року. І якщо всі труднощі авіаперельотів у вас асоціюються лише з вагою сумок у руках і шаленою втомою, то уявіть, який це стрес для вашого організму... Компанії-виробники косметики досить давно задумалися над створенням спеціальних продуктів для догляду за шкірою мандрівників.
Представник відомої французької косметичної компанії Guerlain Ліза Дебіак вважає, що труднощі перельотів і пересування в просторі не лише призводять до поганого загального самопочуття, необхідності акліматизації, пристосування до нового часового пояса, але й до втомленої шкіри, синців і одутлості під очима. Будь-яка ділова жінка знає, що повітря на борту літака звичайно сильно висушує шкіру і після перельоту, як би ви не старалися виглядати добре, у вас навряд чи це вийде. Тому компанія Guerlain створила шерег спеціальних засобів для догляду за шкірою чоловіків і жінок під час подорожей за назвою Blue Voyage. До них входять зволожуючий крем (безпосередньо для догляду за шкірою під час польоту) і так званий оживлюючий крем, який треба використати для реанімування шкіри після польоту. Дизайнери компанії передбачливо створили такі флакони, які не розіб’ються і не потечуть у вашій сумочці. А інша всесвітньо відома компанія — Estee Lauder — випустила маску для очей у спеціальній упаковці для подорожей і сухі парфуми для тих, хто хоч одного разу боровся з наслідками розлиття звичайних духів у валізі...
Ще одна фірма — Bioelements — пропонує набір Jet Travel, до якого входять спеціальний крем, який забезпечує вологою шкіру, а також охолоджуюча маска, що знімає набряки під очима. Також вже існує декілька добірок спеціальної декоративної косметики для мандрівниць. Наприклад, декоративна косметика акторки Ізабелли Росселліні за назвою Manifesto. До цього набору входять спеціальні тіні для очей, які можна використати і як рум’яна, в компактних упаковках з маленькими люстерками. Основа ж під макіяж продається в формі маленьких капсул — можна взяти якраз стільки, скільки потрібно в поїздці.
У той час як більшість компаній сконцентрували свої зусилля на кремах, лосьйонах і масках, компанія Liddell пропонує те, що повинно поліпшити внутрішній стан мандрівника — аерозоль для порожнини рота Travel Energe, який повинен, за задумом розробників, захистити від порушення біологічних ритмів, зневоднення організму, втоми, дезорієнтації і сонливості. Як не дивно, але косметико- парфюмерний бізнес залучив і великі… авіакомпанії. Наприклад, компанія Air New Zealand пропонує клієнтам першого класу спеціально розроблений ароматичний комплекс для зняття наслідків порушення добового ритму організму. Він включає в себе гель для носа, що складається з олії чайного дерева і евкаліпту, для того щоб утомлений мандрівник міг уникнути прикрощів, пов’язаних із закладеним носом. Спеціальний гель, створений на базі олій розмарину і ялівцю, додасть бадьорості і зарядить енергією, а для тих, хто бажає спокійно подрімати, пропонується гель на основі лаванди, ефірної олії з квітів помаранчевого дерева та ромашки. А авіакомпанія Virgin Atlantic Airways пропонує пасажирам бізнес-класу зовсім неймовірну послугу — манікюр на висоті 30000 футів над землею. Цікаво, що вже 250 тисяч осіб спробували цей незвичайний сервіс. Тим часом аналітики ринку передбачають, що цей сектор парфюмерно-косметичної промисловості і послуг ще зростатиме. Так що нам є про що задуматися...
Випуск газети №:
№188, (2000)Рубрика
Тайм-аут