Початкові координати «Декарта»

Увагу молодого режисера до спадку великого французького авангардиста Жана-Люка Годара видно неозброєним оком. Водночас рваний монтаж, примхливі асоціативні образи, талановито знайдені візуальні метафори в показаних фільмах прикро нівелюються суто професійними проколами. Це — огріхи в операторській роботі і в компоновці кадру, недостатня увага до цільності самих фільмів, роботі з акторами (нехай навіть і непрофесіональними). Усе це надає зробленому Олександром прикрої «сиростi», стримує обдарованого режисера в рамках лабораторії та пробних вишуканостей. А це для нашої небагатої на таланти кінематографії дуже велика розкіш. Утім, досвід — справа наживна. Є всі підстави сподіватися, що час росту пройде швидко та успішно, і в Києві одним зрілим і ні на кого не схожим режисером стане більше.