Новини прет-а-порте від Вікторії Андрієвської
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/19991105/4206-17-2.jpg)
Як відомо, нічого немає вічного під місяцем, як і під сонцем. Так і в світі моди тривале панування сірого, темного змінилося розмаїттям фарб. Це стверджує автор і ведуча «інтерівської» програми «Телевізійний центр моди» Вікторія Андрієвська, яка не так давно повернулася з тижня прет-а- порте в Парижі.
— Стався найсправжнісінький переворот, — говорить вона. — Виявляється, не лише ми, кому носити створене чудовими дизайнерами, втомилися від колірної монотонності й мінімалізму. Втомилися й самі дизайнери. I колекції, представлені цього разу, вразили строкатістю, великою кількістю ручної роботи — вишивкою нитками, бісером.
У рамках тижня представляли свою творчість близько 100 модельєрів. Потрапити на всі покази — справа нереальна. Але творча група «Телевізійного центру моди», звичайно ж, не обійшла увагою будинки Шанель, Жіванши, Кензо. До речі, про самого Кензо Такада. Відсвяткувавши 30-й ювілей своєї діяльності в світі моди, він... відійшов від справ, подарувавши на прощання шанувальникам приголомшуюче шоу, що проходило на стадіоні з 23.00 до 5.00 наступного дня. Ще в жодного дизайнера на показі не були присутні стільки колег, як у ту ніч у Кензо: Ракель, Мюглер, Ямамото... Творча група «Телевізійного центру моди» знімала все від початку до кінця. А о 9.00 необхідно вже було завітати на показ будинку Шанель. Московські тележурналісти навіть побилися об заклад на парфумерію, що кияни не з'являться на наступному показі. Але Андрієвська, оператор Сергій Буланенко, журналіст Софія Забуга були там «як штик»! І все зняли, й непогано — запевняє Вікторія.