У міського транспорту запропоновано забрати пальне
Щоб залити його в баки комбайнів і тракторівГолова Верховної Ради закликав ухвалити звернення до народу України, а парламентарії дружно проголосували за те, щоб обговорення ситуації в АПК транслювалося у повному обсязi по телебаченню. Тоді всі дізнаються, що нас уже не врятують ні резервні 50 млн. грн., яких, за словами спікера, не вистачить ба навіть механізаторам на сигарети, ні азербайджанська нафта, яка, вочевидь, піде туди ж, куди 400 млн. тон нафтопродуктів із Кременчуцького нафтопереробного заводу, який курирує прем'єр Пустовойтенко. Уже пізно маневрувати й ресурсами, й зношеною технікою, переконані депутати, тому що ситуація парадоксальна: навіть якщо є гроші — пального однаково немає. «Сьогодні Україна є заручником Росії з енергоносіїв», — заявив голова аграрного комітету Олександр Мороз. І можна скільки завгодно штовхати уряд, що виявив «злочинне добросердя», але нам уже нікуди не зрушити з 22% від необхідних селу ПММ. А це означає, що російський прем'єр- міністр Степашин, котрий прибуває завтра в Україну, «вишикує» свого українського колегу на предмет боргів за пальне, «змушуючи піти на кроки, що загрожують національній безпеці», — повідомила кореспондентові «Дня» лідер ПСПУ Наталя Вітренко. «Усі сподівалися, що світова криза на ринку нафти й ситуація в Югославії дозволять поторгуватися з Росією, але це не вдалося...», — підігрів ситуацію лідер соціалістів. «Виходу немає, й, вочевидь, доведеться за безцінь віддати зерно, яке вже й так удвічі дешевше світових цін, в обмін на пальне, яке сусіди продають нам удвічі дорожче», — прогнозує член «Громади» депутат Володимир Плютинський.