Голландка дала урок акторського професіоналізму
У неділю завершився фестиваль «Київська парсуна»
Вона не відає про гарантовані державні дотації своєму театрові і не стверджує, що «влада повинна піклуватися про національну культуру». Вона розраховує виключно на власні сили, вправність і здібності. Те, що у своєму іскрометному шоу Кріс Ніклісон з рівною майстерністю використовує елементи цирку, пантоміми, балаганної ексцентрики і драми, вельми показово. Вона здатна виконати найскладніший акробатичний трюк і буквально відразу ж облити публіку трагічним переживанням. Кріс при цьому аж ніяк не видатна, а просто високопрофесійна актриса, здатна витримати творчу конкуренцію з сотнями такого ж класу західних акторів.
У нас поки така готовність здається не тільки не типовою, а й начебто і не актуальною: так-сяк держава продовжує утримувати театри. Скільки це продовжиться, втім, невідомо. Принаймні, українським акторам не зайво задуматися про те, що, розвиваючи в собі універсалізм, вони зможуть творчо вистояти, коли «рука даючого убожітиме».
№200 20.10.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»