Для культурної людини займатися спортом так само природно, як чистити зуби
![](/sites/default/files/main/openpublish_article/19980912/4174-3.jpg)
Хто краще знає справжній стан речей, як не рядовий вчитель фізкультури у звичайній школі? У нашій шкільній програмі (яка, до речі, практично не змінювалася вже 25 років) безліч вад: не можна давати приблизно однакову кількість годин гімнастики, легкої атлетики, силових вправ у всіх класах, починаючи з 3-го по 11-й. У молодшому віці у дитини розвивається гнучкість, в середньому — сила, у старшому — витривалість. Неможливо розвинути всі ці якості ледь не з самого раннього дитинства і в рівних пропорціях.
На даний момент у шкільній програмі всі нормативи занижено начебто через те, що діти слабі і хворі. Але такий підхід розслабляє організм і імунну систему дитини ще більше. За рубежем, навпаки, підвищують нормативи — з кожним роком вони дедалі складніші, загартовуючи організм дітей. У нас же ніякого стимулу займатися спортом у дітей немає.
Сьогодні, в День фізкультурника, ми публікуємо інтерв’ю з Олександром Гашевим — викладачем фізкультури київської школи №231.
Продовження теми на сторінці "Тайм-аут"
№174 12.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»
Випуск газети №:
№174, (1998)Рубрика
Панорама «Дня»