ЧМП очолив Сергій Мелащенко
Контракт Кабміну із Сергієм Мелащенком підписано 29 червня. Однак першу зустріч із журналістами новопризначений керівник пароплавства відклав до середини липня, оскільки, як заявив С.Мелащенко в інтерв’ю «Дню», «потрібно не менше як півмісяця, щоб виробити власні підходи до розв’язання фінансово-економічних проблем ДСК «ЧМП». І з ним важко не погодитися: фактично ЧМП доведено до стану банкрутства, в Одесі триває розробка процедури продажу з публічних торгів майна пароплавства для погашення багаторічних боргів із зарплати морякам. Від колишнього флоту ЧМП, котрий сім років тому налічував 377 суден і забезпечував Україні третє місце серед морських держав Європи, нині залишилось кілька торговельних і пасажирських суден, які гниють під арештом у ряді іноземних портів.
Зусиллями чиновників штабу галузі та уряду виведено з-під менеджменту та фінансового контролю ЧМП упродовж останніх років більше ніж вісімдесят суден різного призначення. Ніхто достеменно не знає, скільки їх перебуває у власності України, скільки закладено-перезакладено за борги фірмам-кредиторам, скільки і на які рахунки надходять кошти із зарубіжних структур за теплоходи, пущені з молотка в іноземних портах. Принаймні $22 млн. із $26 млн., виручених за продані торік теплоходи «Гайсин» та «Володимир Васляєв», керівництву ДСК «ЧМП» так і не вдалося знайти, щоб погасити борги із зарплати й уникнути першого в Одесі розпродажу майна «з молотка».