Перейти до основного вмісту

Підсумки опалювального сезону в Києві

«Інвестиції в комунальний сектор стають вирішальним чинником»
25 березня, 17:11
ФОТО АРТЕМА СЛІПАЧУКА / «День»

Цього тижня «Київенерго» завершить реконструкцію першої черги відкритого розподільного пристрою 330 кіловольт з бюджетом понад 300 мільйонів гривень і почне пуско-налагоджувальні роботи на автотрансформаторі 200 мегавольт-ампер, а потім приступить до другої частини реконструкції — створення пристрою на 330 кіловольт закритого типу. «Це — унікальний проект для країни, — говорить генеральний директор публічної акціонерної компанії Олександр Фоменко, — це перший такий пристрій, який буде побудовано в Україні. За планом проект буде завершено наприкінці 2014 року».

Минулого року обсяг інвестицій, вкладених «Київенерго» як у власний капітал, так і в інфраструктуру, що належить общині Києва, вперше перевищив мільярд гривень (1,04 млрд), зазначив Фоменко. «Ми почали масштабну реконструкцію наявних об’єктів, будуємо нові об’єкти електро- й теплопостачання, поліпшуємо якість обслуговування населення», — докладав керівник. За його словами, торік розпочато реконструкцію першого енергоблоку ТЕЦ-5, а цього року проводиться заміна трансформаторної групи, генератора й на другому етапі — котлів і турбіни цього блоку. Після закінчення реконструкції блок буде повністю автоматизований і управлятиметься черговим електриком станції дистанційно й у автоматичному режимі. Минулого року було реконструйовано п’ять електропідстанцій і стільки ж — цього року. Фоменко особливо виділяє будівництво підстанції «Славутич» на лівому березі, оскільки цей вузол поки є дефіцитним і проблемним: «2016 року жителі Позняків і Дарниці отримають додаткові потужності, що дозволять не лише збільшувати навантаження з боку наявних клієнтів, а й будувати нові житлові масиви».

Також уперше минулого року енергетики столиці почали комплексну заміну теплових мереж із використанням новітніх технологій. «Ми повністю відмовилися від чорного металу, застосовуємо виключно заздалегідь ізольовані труби, металеві й пластикові, — розповідає Фоменко. — Цього року починаємо масштабну заміну розподільних мереж. Обсяги заміни тепломереж цього року перевищуватимуть обсяги минулого року й становитимуть близько 120 кілометрів в однотрубному обчисленні». Компанія  планує 2014 року збільшити обсяг інвестицій у модернізацію й реконструкцію теплового й електричного господарства столиці  до приблизно 1,5 мільярда гривень, зазначає Фоменко.

Разом із цим «Київенерго» реалізує свою програму клієнтоорієнтованості. Зростає кількість центрів обслуговування клієнтів. Торік було відкрито чотири такі центри (сьогодні вони обслуговують до тисячі осіб на день), а всього їх має бути 12. Лише цього року їхня кількість зросте до 11. Проекти вже готові. Торік запустили кол-центр (Фоменко, не зазираючи в папірець, називає номери їхніх телефонів і повідомляє, що кількість дзвінків туди сягає п’яти тисяч на день, і 95% з них обробляються).

«До кінця року ми плануємо охопити всі 100% дзвінків», — обіцяє Фоменко й розповідає також про намір створити інформаційно-консультаційний центр компанії. З його допомогою кияни зможуть спілкуватися з фахівцями компанії через електронну пошту. На свої запити вони отримуватимуть або письмові, або електронні відповіді. Крім того, компанія має намір розвивати мережу послуг її клієнтського сайта, який, за словами Фоменка, є технічно зв’язаним з нашими основними продуктами, зокрема з мегабілінгом. Кожний клієнт після реєстрації може отримувати вичерпну інформацію щодо тарифів і власного електроспоживання, по можливості оптимізації споживання. Можна також проводити фінансові платежі. А клієнти — юридичні особи можуть здавати електронну звітність і підтверджувати її в режимі оn-line.

«Стратегічно ми спрямовані на те, щоб спілкуватися оn-line з усіма нашими клієнтами через сайт, аби їм не треба було вручну заповнювати сторінки в клієнтських книжках, — говорить Фоменко і додає: — А з березня ми запустили проект з виставлянню рахунків. Уже 23 тисячі клієнтів отримують з 1 березня рахунки, в яких чітко показане електроспоживання й тарифи, встановлені державою, а також заборгованість за минулі періоди. Компанія має намір перейти на такі рахунки в повному обсязі з 1 січня 2015 року».

Крім того, відповідаючи на запитання «Дня», генеральний директор розповів про запущений торік пілотний проект з  обслуговування будинкових систем теплопостачання й гарячого водопостачання в таких районах столиці, як Троєщина й Поділ. На сьогодні на прямі договори переведено понад п’ять тисяч квартир. Діючи в рамках стратегії, до 2017 року компанія передбачає обслуговувати за прямими договорами 50% клієнтів. «Наша позиція така: всіх клієнтів (якщо на це згоден весь будинок. — Авт.), які хочуть перейти на прямі договори, ми на них переводитимемо».

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати