Перейти до основного вмісту

Престижна нагорода – за ролик про наших військових

«Ми не зможемо далі працювати з російським контентом, тому повинні якомога швидше розвивати свій ринок», — продюсер
13 лютого, 11:31
ФОТО З САЙТА YOUTUBE.COM

Днями у США нагородили лауреатів престижної міжнародної відеопремії Omni Awards. Вперше в історії цього конкурсу нагороду отримав український соціальний ролик. Відео «Ти — поруч. Вірю. Живу» (You are close. Believe. Live), що закликає допомогти сім’ям загиблих на сході українських військових, було відзначено у двох номінаціях: срібло в категорії «Неприбуткові проекти» та бронзу в категорії «Драма».

Ролик створила компанія GoodMedia Production на замовлення «Фонду Оборони Країни». Раніше ця ж компанія працювала над рекламою «Повертайся живим!». Відео про загиблих військових з’явилося на екранах у серпні 2014 року. Сюжет ролика — це спогади з життя родини солдата. Сцени похорону героя перемішано з кадрами із його життя. Зйомки відео відбувалися у Києві.

На ідею сюжету авторів надихнули історії військових, з якими вони зіткнулися під час зйомок документального фільму «Битва за Дніпро».

«Коли ми розробляли ідею цього ролика, дуже хотіли показати реальне  життя родин загиблих та постраждалих в АТО. Але ми не просто втілили на екрані людську трагедію, а дали зрозуміти глядачам, що життя продовжується і надія є. Зокрема, ця думка втілена у дивовижній схожості сина загиблого солдата на його батька. Мабуть, ця багатогранність і зачепила журі», — розповідає «Дню» продюсер компанії GoodMedia Production Кирил Тимошенко.

До слова, цей самий ролик включено до програми найстарішого фестивалю реклами «Канські леви» у категорії «Некомерційне відео». На думку Кирила Тимошенка, це свідчить про новий етап розвитку вітчизняного рекламного ринку: «Дуже приємно, що під час війни у нашій країні цей ролик таки переміг. Це свідчить про те, що, незважаючи на складну ситуацію, ми починаємо виробляти більш якісний продукт. Зараз ми розуміємо, що далі не зможемо працювати з російським контентом, тому повинні якомога швидше розвивати свій ринок».

Премію Omni Awards вручають двічі на рік за видатні досягнення у галузях кіно, відео та мобільних медіа. До журі конкурсу входять представники CNN, NBC, ABC, PBS, Cartoon Network, Disney, Associated Press та Олімпійського комітету.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати