Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

«Жоден документ не загубиться»

Мер Дніпропетровська дав старт реформі електронного самоврядування
03 грудня, 11:42

Через два місяці мешканці міста на Дніпрі побачать перші результати реформи електронного самоврядування. Європейська практика стане ближча до людей: городяни отримуватимуть адміністративні послуги швидше і простіше. Для впровадження реформи новий мер Борис Філатов залучив фахівців міжнародного рівня, а координуватимуть проект місцеві волонтери. Про це йшлося на нараді в робочому кабінеті міського голови, де зібралися представники громадськості. «Спочатку треба позбавитися паперового документообігу. Далі для всіх типів послуг буде створено електронні карти, які ми випробовуватимемо в тестовому режимі», — пояснив мер Дніпропетровська.

До команди новаторів увійшли ведучі ІТ-фахівці, серед яких Дмитро Дубілет з «Приватбанку». Через кілька днів до волонтерів приєднається відомий міжнародний фахівець, колишній радник міністра економіки Яніка Мерило з Естонії. За словами Д.Дубілета, зараз в Україні надається понад 1200 адмінпослуг, при цьому близько 10% з них перебувають в компетенції міських рад. Майже 130 таких послуг повинні надаватися департаментами Дніпропетровської міськради. Перше, за що візьметься робоча група проекту «Електронне місто», — впровадження електронних петицій громадян і перехід від паперового до електронного документообігу в міськраді. «Це оптимізує роботу мерії. Адже завдяки електронному формату роботи жоден документ втратити буде неможливо», — розповіла координатор волонтерського проекту «Електронне місто» Дар’я Бєлая.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати