Перейти до основного вмісту

Красиво, але неякісно

Активісти просять владу Києва виправити недоліки на ремонтованому велотреку
12 серпня, 11:31
ФОТО 4SPORT.UA

«Все дуже гарно, все нове, але якщо полотно залишиться кривим, то всі зусилля доведеться помножити на нуль», — резюмував після оглядин київського велополотна активіст Олександр Пригунов. Останній рік він разом з учасниками ініціативи «Київський велотрек» пильнує за тим, як столична влада ремонтує найстаріше велополотно Європи, що на вулиці Богдана Хмельницького, 58А.

«Нас турбує низька якість робіт на полотні, зокрема значні нерівності на віражах. Їздити можна, але відчуття, як на латаній дорозі, а не на швидкісній трасі. Реставрація велотрека відбувається старими методами, не віриться, що восьмиметрове бетонне полотно вдасться вирівняти за допомогою болгарок та штукатурних інструментів», — коментують активісти «Київського велотрека» у Facebook.

Оскільки мерія обіцяє здати готовий об’єкт за кілька тижнів, активісти просять, поки не пізно, виправити недоліки. Зокрема, вирівняти полотно професійною будівельною технікою. Для цього навіть знайшли спеціалістів, котрі погодилися зробити це майже безкоштовно, просять оплатити лише витратні матеріали й підписати з міською владою відповідний договір. Також активісти домовилися з Федерацією велосипедного спорту України, що її фахівці допоможуть з проектом розмітки велотрека.

Активісти пильно стежать за відбудовою велотрека не просто так: частину полотна зруйнували 2009 року, коли впритул до спортивного об’єкта міська влада дала дозвіл на будівництво висотних житлових будинків. Коли столичні керманичі таки розпочали реконструкцію об’єкта, генпідрядник, комунальне підприємство «Житлоінвестбуд-УКБ», заявив, що між велотреком та сусіднім парком імені Олеся Гончара з’явиться підземний паркінг. Експерти вбачали в цьому нецільове використання міських коштів, а паркінг на 40 місць міг стати небезпечним сусідом, появу якого не передбачала концепція розвитку велотрека. Через це існують побоювання, що реставрація завершиться, а недоліки не буде кому виправляти. Якщо місто хоче мати якісний об’єкт велоінфраструктури, на розвитку якої останнім часом акцентує увагу міський голова Києва Віталій Кличко, то до зауважень варто дослухатися.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати