Twitter розробив новий інструмент, що розкриває замовників політичної реклами

Соціальна мережа Twitter розробила новий інструмент Ads Transparency Center, завдяки якому можна буде з'яcувати, хто розмістив рекламне оголошення. Про це йдеться у блозі компанії, передає "Укрінформ".
"Сьогодні ми раді поділитися другою частиною наших досягнень - Ads Transparency Center, який дозволяє будь-кому у світі переглядати (рекламні) оголошення, які були розміщені на Twitter", - йдеться у повідомленні.
Новий сервіс дозволить домогтися більшої прозорості щодо розміщення реклами в ході виборчих кампаній в США.
Поки що він працюватиме лише стосовно політичної реклами в США, але надалі завдяки йому можна буде перевірити будь-яке оголошення, зазначається в заяві, опублікованій у блозі соцмережі.
Зайшовши на спеціально створену інтернет-сторінку, користувачі за допомогою функції пошуку зможуть знайти будь-який рекламний твіт, а також відповідну інформацію про рекламодавця. Якщо йдеться про політичну рекламу, то з’являються додаткові дані, включно із сумою, витраченою на її розміщення, а також інформація про те, яка цільова аудиторія повідомлення.
Нагадаємо, що соціальна мережа Facebook відмовилася від повної заборони будь-якої реклами, пов'язаної з криптовалютами.