Які ж несвоєчасні рішення можновладців... Коли вони за що-небудь, нарешті, після довгих сумнівів вирішують взятися, життя вже пішло вперед, і вони знову залишаються перед розбитим коритом.
Павло Скоропадський, український державний, політичний і громадський діяч, останній гетьман України

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

23 грудня, 2004 - 00:00

Експорту карамелі допомогло зростання євро

Корпорація Roshen почала експортні поставки карамелі до Великої Британії, повідомив генеральний директор корпорації В’ячеслав Москалевський. Він зазначив, що можливість постачати продукцію до країн Європи в компанії з’явилася внаслідок зростання євро по відношенню до долара. Очікується, що загальний обсяг експорту продукції Roshen у 2004 році становитиме 83,150 тис. тонн на суму $12 млн., із якого 55% (46,182 тис. тонн) припадають на Російську Федерацію. Продукція також постачається до Польщі, Словаччини, Молдови, Литви, Латвії, Естонії, Казахстану, Монголії, США й інших країн.

Оновлення рейтингу

Незалежне рейтингове агентство «Кредит-Рейтинг» оголосило про підтвердження ДАК «Хліб України» довгострокового кредитного рейтингу «uaВ» за українською національною шкалою. Прогноз кредитного рейтингу — «стабільний». У ході аналізу рейтингове агентство використало повну фінансову звітність ДАК «Хліб України» за 9 місяців 2004 року, а також внутрішню інформацію, надану компанією. Довгостроковий кредитний рейтинг «uaВ» означає більшу ймовірність дефолту за зобов’язаннями позичальника, ніж у категорії «uaВB», хоча на сьогодні позичальник володіє здатністю виконати свої фінансові зобов’язання в умовах українського фінансового ринку.

Облігації тільки для акціонерів

ВАТ «Тепловозоремонтний завод» (Полтава), що спеціалізується на ремонті тепловозів для залізниць, планує на зборах акціонерів 29 грудня 2004 року розглянути питання про випуск облігацій. Облігації планують розмістити серед акціонерів. ВАТ «Тепловозоремонтний завод» зареєстроване в жовтні 1994 року зі статутним фондом 324 тис. грн. За станом на 11 листопада 2004 року 87,49% акцій ВАТ належали ЗАТ «Зовнішторг» (Харків). Крім ремонту тепловозів, завод також виробляє понад 170 найменувань запасних частин. Його головними замовниками є «Укрзалізниця» та Міністерство транспорту Росії. На сьогодні завод налагодив співпрацю з залізницями Литви, Монголії та планує вийти на ринок країн Балтії та Білорусі.

Профінансовані судноремонтники

Севастопольська філія банку «Аваль» профінансувала ТОВ «Судноремонтна компанія «Півнморсудноремонт» на суму 6 млн. грн. Кредит наданий у рамках генеральної угоди з «Півнморсудноремонтом», укладеної на один рік із можливістю пролонгації, для фінансування поточної діяльності судноремонтної компанії, а також для покриття касових розривів між датою виконання замовлення та датою його оплати замовником. Забезпеченням погашення кредиту виступають основні фонди, виробничі запаси та майнові права підприємства на виручку за міжнародними контрактами. ТОВ «Судноремонтна компанія «Півнморсудноремонт» створене в листопаді 1999 року. До його складу входить низка підприємств ВАТ «Севастопольський морський завод».

Переробка сої та рапсу зросте вдвічі

Підприємства, що входять до української промислової групи «КМТ», планують у 2004/2005 маркетингового року (вересень—серпень) переробити 15 тис. тонн сої — в 2,1 разу більше, ніж у попередньому МГ. Про це агентству Інтерфакс-Україна повідомив генеральний директор групи «КМТ» Сергій Присяжнюк. Зокрема, компанія планує переробити 10 тис. тонн сої на Вінницькому масложировому комбінаті (МЖК) і 5 тис. тонн — на Чернівецькому МЖК. Підприємства планують до кінця грудня завершити сезон переробки рапсу і перейти на соняшник. Говорячи про плани компанії з переробки соняшнику, Присяжнюк підкреслив, що вони залежатимуть від ситуації на ринку соняшнику і соняшникової олії. У 2003/2004 МГ компанія переробила близько 200 тис. тонн соняшнику.

Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ