Мова росте елементарно, разом з душею народу
Іван Франко, видатний український письменник, поет, публіцист

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

15 липня, 2006 - 00:00

Пакет, обтяжений інвестзобов’язаннями

Стартова ціна 76 вiдсоткового пакета акцій ВАТ «Холдингова компанія «Луганськтепловоз», за інформацією, отриманою від джерела в Фонді держмайна України, істотно не переглядатиметься. За умовами приватизаційного конкурсу, вона може скласти близько 280—290 мільйонів гривень. «Центр економічних ініціатив», за дорученням ФДМУ, провів незалежну оцінку пакету акцій холдингової компанії. За її результатами, стартова вартість становила 288132 тисячi гривень, або $57055934. Наразі в Фонді остаточно визначають інвестиційні зобов’язання покупця, що стануть невід’ємною частиною договору купівлі-продажу. Вартість інвестзобов’язань може відповідати стартовій ціні пакету акцій і практично вдвічі збільшить реальну ціну об’єкта для покупця.

Додаткова емiсія зрощує капітал

ЗАТ «ПроКредит Банк» (Київ) збільшило статутний капітал вдвічі, або на 75 мільйонів гривень, — до 150 мільйонів гривень шляхом додаткової емісії акцій. Акціонери банку перерахували кошти для збільшення статутного капіталу. Крім того, вони ухвалили рішення випустити облігації на 175 мільйонів гривень. У цей час в обігу знаходяться облігації банку серій «D» і «Е» на суму 35 мільйонів гривень і 50 мільйонів гривень відповідно.

«Ореанда» нікому не потрібна?

Аукціон з продажу 18,04% статутного фонду ЗАТ «Готель «Ореанда» (Ялта, АРК), запланований на 14 липня, не відбувся через відсутність заявок. Фонд держмайна України виставив цей пакет акцій на продаж за стартовою ціною 24,76 мільйона гривень. При цьому на початок 2006 року балансові активи «Ореанди» становили 146,4 мільйона гривень, балансова вартість основних фондів —153,8 мільйона гривень., їхній знос — 15,89%.

Замість нового заводу — збільшення виробництва на старому. За згодою уряду

Найбільший у СНД виробник сировини для алюмінієвої промисловості Миколаївський глиноземний завод (МГЗ) у січні-червні збільшив обсяги виробництва на 4,16% порівняно з аналогічним періодом 2005 року — до 696,625 тисяч тонн. 115,225 тисяч тонн становив обсяг виробництва глинозему в червні. Збільшення випуску продукції в першому півріччі стало результатом виконання програми з розширення потужностей заводу з 1,1 до 1,4 мільйона тонн на рік, у реалізації якої основним партнером заводу став сервісний центр «Металург» (Миколаїв). Крім того, в першому півріччі було здано в експлуатацію п’яту піч кальцинації, а також установка високотемпературного трубчатого вилуговування виведена на виробничу потужність 130 тисяч тонн глинозему на рік.

У регіонах — столичний сервіс і розваги

Компанія «XXI век» найближчим часом планує вихід у регіони з новими проектами торгово-розважальних центрів. Насамперед центри мережі «Квадрат», апробовані в Києві, з’являться в містах Дніпропетровську, Донецьку, Харкові, Запоріжжі, Одесі, Львові, Миколаєві, а також в АР Крим. Нові ТРЦ цієї мережі в регіонах будуть реалізовані в форматі «гіпермаркет — галерея» площею від 35 тисяч квадратних метрів, з великими мережевими брендами в якості орендарів й обов’язковою наявністю великої розважальної зони. Вони будуть розраховані на відвідувачів із середнім рівнем доходів і розмістяться в густонаселених місцях, на перетинах головних автомобільних і пасажирських потоків.

Розширюють виробництво

ВАТ «Черкаський автобус», що входить до складу корпорації «Богдан», планує направити на створення нових потужностей 60,6 мільйона гривень, залучених від розміщення акцій додаткової емісії на суму 151,5 мільйона гривень. Крім того, кошти від додаткового розміщення акцій планується направити на створення комплексу для фарбування елементів кузовів (15,15 мільйона гривень.), модернізацію виробництва та впровадження нових технологій (45,45 мільйона гривень.). По 15,15 мільйона гривень направлять на організацію виробництва нових моделей автобусів і придбання обладнання для охорони й безпеки праці.

«Світові» плани

Чотирнадцять нових ресторанів у Києві, Донецьку, Дніпропетровську й Харкові планує в найближчі 1,5 року відкрити компанія «Світова Карта». Для цього виділено бюджет, що наближається до $14 мільйонів (без урахування маркетингового бюджету на просування об’єктів). Також планується відкрити два новi ресторани в Маямі та Вашингтоні. Крім того, розробляється планова стратегія з розвитку невеликих суші барів під назвою «Сушія» в містах України. За2005 рік оборот компанії в сегменті ресторанного бізнесу становив $15 мільйонів. У 2006 році компанія планує збільшити його як мінімум удвічі. Крім того, «Світова карта» розвивається в готельному сегменті: реконструюється готель «Хрещатик», проектується готель на 70 місць у курортному місті Свалява. Є новини і в медичному сегменті: центр корекції зору «Аїлаз», що належить компанії, переходить до проведення складніших операцій. Також компанія планує створити окремий дивізіон з продажу нових ресторанів «під ключ» і франчайзингу.

Рубрика: 
Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Loading...
comments powered by HyperComments