Це ж велика дурість — хотіти говорити, а не хотіти бути зрозумілим.
Феофан (Єлеазар) Прокопович, український богослов, письменник, поет, математик, філософ

У стилі мадам Помпадур

26 січня, 2006 - 00:00
ОСЬ ТАКИЙ СВОЄРІДНИЙ ВЕРСАЛЬ ВИБУДУВАВ НА ПОДІУМІ КАРЛ ЛАГЕРФЕЛЬД / ФОТО РЕЙТЕР ФРАГМЕНТ КОЛЕКЦІЇ VALENTINO ФОТО РЕЙТЕР

У Парижі триває Тиждень високої моди. Після успіху Армані знову захоплений резонанс, викликаний цього разу новою колекцією дому Chanel. Дефіле пройшло у вишуканій атмосфері стилізованого французького саду, виконаного в чорно-білій гамі. Незвичайні білі перуки з пір’я, пласкі капелюхи, довгі розкішні сукні повертали глядачів до епохи мадам Помпадур. «Висока мода — це передусім розкіш, вишуканість і майстерність», — заявив головний кутюр’є «Шанель» Карл Лагерфельд, коментуючи представлений одяг.

Значне місце в новій колекції відведено костюмам і сукням Chanel, що вже стали класичними. Однак, зберігаючи класичний стиль, Карл Лагерфельд просуває й нові тенденції за рахунок збільшення об’єму спідниць, введення незвичайних, але стриманих деталей. Нова колекція «Шанель» зберігає також й основні кольори цього легендарного дому моди — білий і чорний, повідомляє ІТАР-ТАРС. Своєю новою колекцією Лагерфельд продемонстрував, що залишається «паризьким» кутюр’є, який зберіг здатність створювати неповторні образи в рамках суто французької моди. Особливий статус Chanel підкреслила й присутність на дефіле дружини президента Франції Бернадетт Ширак.

До речі, цей Тиждень відрізняється камерністю й ексклюзивністю, коли значно скорочено кількість місць на кожному з дефіле. Так, на показі Christian Dior змогли побувати лише п’ятсот запрошених, замість звичайних 1,3 тис. У результаті потрапити на Тиждень зможуть лише обрані представники світового бомонду.

Ще однією рисою нинішнього дефіле стало рішення низки найбільших дизайнерських домів не брати участі в Тижні моди через дуже високі витрати. Серед останніх — відомі Ungaro, Givenchy, Versace. Як запевняють інформовані джерела, дефіле в Парижі обходиться Дому моди в 2 млн. доларів. Таким чином, дозволити великі витрати для показу колекції, який триває близько 30 хвилин, можуть лише доми, що мають значні прибутки, повідомляє NEWSru.com.

Газета: 

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ