Перейти до основного вмісту

Дніпропетровськ матиме сучасну інфраструктуру

Після Євро-2012 Україна особливу увагу приділятиме розвиткові мегаполісів
16 вересня, 00:00

Про це під час візиту до Дніпропетровська заявив віцепрем’єр і міністр інфраструктури Борис Колесніков. За його словами, уряд і Президент передусім підтримають будівництво шосейних доріг, організацію швидкісного залізничного сполучення між мегаполісами, а також розвиток метрополітенів. Після відвідання будівництва об’їзної дороги навколо обласного центру, яке було розпочато навесні цього року, Б.Колесніков повідомив, що цей проект розбито на три етапи. Завершитись вони повинні 2012-го, 2013-го і 2014 року відповідно. Вже 15 листопада підрядник пообіцяв здати першу чергу південної ділянки — 18-кілометровий відрізок, покликаний з’єднати Криворізьку трасу і Запорізьке шосе. Віце-прем’єр вважає, що найскладніша частина об’їзної дороги — будівництво з’їздів із Кайдацького мосту через Дніпро. «Це надзвичайно складна траса, порівняти яку можна хіба що зі Звенигородською естакадою в Москві. Проте досвід роботи на Дарницькому мосту в столиці показав, що в Україні є компанії, які якісно й у вказані терміни можуть виконати всі роботи», — зазначив Б.Колесніков. Запуск в експлуатацію південної ділянки об’їзної дороги дозволить вивести за межі Дніпропетровська 30 тисяч одиниць транзитного транспорту щоденно.

Проте найважчим проектом у Дніпропетровську виявилась добудова першої і єдиної лінії метрополітену. Її будівництво «розморозили» 2010 року, але справа просувається повільно через брак фінансування. Уряд вирішив передати Дніпропетровський метрополітен із державної власності в комунальну, пообіцявши гарантії в разі залучення кредитів. Наразі місцева влада веде переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку, який і поставив цю умову. На кошти, отримані в ЄБРР, — 236 млн євро — планується до 2015 року здати в експлуатацію три станції метро уздовж головного проспекту міста. Четверта станція — «Південний вокзал» — повинна увійти в експлуатацію 2016 року і з’єднати метро з наземною залізницею, гілки якої розходяться у всі кінці Дніпропетровська. За словами міського голови Івана Куліченка, будівництво трьох станцій має збільшити потік пасажирів у десять разів, а пуск четвертої — ще удвічі. Таким чином, метро з планово збиткового підприємства може стати рентабельним на рівні 6%.

Віце-прем’єр розповів дніпропетровцям і про урядові плани розвитку залізниці. «Для максимальної зручності жителів Дніпропетровська, Донецька і Києва після Євро-2012 курсуватимуть швидкісні поїзди Київ—Дніпропетровськ—Донецьк», — повідомив Б.Колесніков, зазначивши, що в Придніпров’ї планується здійснювати масштабну електрифікацію залізничних колій. На нараді в облдержадміністрації віце-прем’єр Б.Колесніков підписав із губернатором О.Вілкулом угоду про співпрацю в розвитку транспортної інфраструктури. А на прощання — чи то жартома, чи то всерйоз — пообіцяв пересадити місцевих чиновників із дорогих іномарок на стару «Ладу» в разі зриву термінів здачі в експлуатацію першої ділянки об’їзної дороги навколо Дніпропетровська.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати