Перейти до основного вмісту

Дизайнери сантехніки «самовиразилися»

01 лютого, 00:00
ФОТО АВТОРА

Згідно зі статистикою, чоловік проводить в туалетній кімнаті 3 роки життя, а жінка — 9 років. Ми звикли до зручностей цивілізації і вже забули, що почали користуватися ними відносно недавно. Наприклад, цього місяця зливному бачку виповнилося 45 років відтоді, коли його вперше запатентували в Англії. Завдяки цьому винаходу унітаз прийняв звичну нам форму. Протягом останніх 20 років унітаз і взагалі сантехніка практично не видозмінювалися. Міняти те, що й так купують, не було потреби. І марно. Харківські дизайнери вважають сантехніку одним із найцікавіших предметів для творчого самовираження. Нинішній конкурс проходить уже вшосте. Його організовано харківським салоном сантехніки «Фаволо ді оро» і проводять на базі Харківської академії дизайну. «Водопарад» дав «путівку в життя» багатьом талановитим дизайнерам, незмінним учасникам престижних міжнародних виставок. «Водопарад» — це творчі роздуми на тему води. Звичні форми сантехніки оригінально обіграються. Дизайнери припускають, що незабаром унітаз, пісуар і біде стануть виявленням індивідуальності власника, проте до розумних меж, із збереженням комфорту. «Це тільки здається, що тут грають — тут люди серйозно працюють» — каже куратор проекту «Водопарад» Володимир Бондаренко. Автори кращих робіт виставки, крім цінних подарунків, отримали можливість відвідати за кордоном кращі європейські фірми виробників сантехніки.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати