«Enigma» без таємниць, але з чималими цінами
У Києві відбулося відкриття магазину «Enigma», в якому відтепер бажаючим пропонуються аудіо-системи класу High-End та домашні кінотеатри. Загалом цю акцію можна назвати презентацією з великою натяжкою. Були відсутні традиційні у таких випадках урочисті промови та численні журналісти. Отож усе більше скидалося на приватну вечірку для невеликого кола запрошених. Останні дістали нагоду ознайомитися з асортиментом магазину, так би мовити, безпосередньо в роботі. Тому частина гостей тремтіла (хоч і вдавала веселощі) перед екраном, на якому спілберговські потвори смачно хрумкотіли людськими кісточками, а інші, — підозрюю, не дуже великі естети, — мліли в іншому демонстраційному залі під акомпанемент джазової музики. Та всі присутні були одностайні щодо високої якості техніки (але й у тому, що вона дорога, хоча директор «Enigma» Ігор Тютюнник не вважає ціни — від 2,5 тисяч за 1 колонку — високими), і щодо канапок, які спеціально з цієї нагоді були замовлені з кухні-їдальні Кабінету Міністрів. І, попри своє сумнівне походження, виявилися напрочуд смачними. Звертаючи увагу на оптимізм директора «Enigma», можна припустити, що, незважаючи на кризу, в Києві, мабуть, є люди, які можуть собі дозволити придбати домашній кінотеатр за $50 тисяч. Хоча є й дешевше.
№218 13.11.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»