Коротко / СУСПІЛЬСТВО
По Житомиру їздять маршрутки, місце яким на звалищі
За результатами перевірок виконання ліцензійних умов автоперевізниками, проведених за 9 місяців поточного року територіальним управлінням головної державної автоінспекції на автомобільному транспорті в Житомирській області, з 157-ми суб’єктів підприємницької діяльності, яких проконтролювали, у 44-х були анульовані ліцензії, а 58 отримали приписи за різного роду порушення. Таку інформацію оприлюднив у Житомирському прес- клубі реформ начальник згаданого управління Люсік Свідзінський. Характерними і суттєвими відхиленнями від правил на міських «маршрутках», як і раніше, залишаються невидача квитків пасажирам, переповнені салони машин, перевищення швидкості. Є відмови у перевезенні навіть того обмеженого кола пільговиків, яке узгоджено з місцевою владою. Значній частині маршрутних таксі, які вважаються допоміжним транспортом, висловив свою думку начальник управління транспорту і зв’язку Житомирської міської Ради Михайло Степаницький, місце на автозвалищі. Отже, він пообіцяв, що вже у листопаді почнеться інвентаризація усього рухомого складу цього засобу пересування. Для цього при міськвиконкомі планують утворити спеціальне госпрозрахункове управління. Взагалі, за словами М.Степаницького, у мерії вважають, що Житомир перенасичений маршрутними таксі, яких у місті налічується 250, і є плани спрямування частини з них в об’їзд центральних вулиць, таких як Київська та Велика Бердичівська, повідомляє Валерій КОСТЮКЕВИЧ, «День».
Бізнесмени «гальмують ціни» на проїзд у харківському метро
Сьогодні вартість проїзду в харківському метро дорівнює 75 копійок, однак начальник метрополітену Сергій Мусеєв заявив, що, можливо, знову ініціюватиме підвищення ціни. Нещодавнє підняття тарифу, за його словами, не вирішує проблем, оскільки не виводить підприємство навіть на нульовий рівень рентабельності й не дозволяє йому розвиватися. Підтримка потерпаючому від дефіциту коштів на своє утримання метрополітену надійшла у вигляді інвестицій у розмірі 500 тисяч гривень від глави добродійного фонду «АВЕК» Олександра Фельдмана. За задумом народного депутата України, ці гроші мали стати соціальною підмогою метрополітену й піти на оплату проїзду студентів і пільгового контингенту. У Мусеєва свої плани щодо того, як розпорядитися матеріальною допомогою — він збирається придбати системи безпеки для метрополітену. Глава фонду Олександр Фельдман заявив, що компроміс буде знайдений, й оголосив, що збирається змінити формат добродійної діяльності, і тепер фонд проводитиме цільові соціальні програми. Так, наприклад, на допомогу місту фонд перерахував мільйон гривень для вирішення його численних проблем. Обіцяні гроші метрополітен отримає на початку наступного року. Мусеєв пообіцяв, що якщо ініціативу Фельдмана підтримають й інші бізнесмени, то тариф на проїзд у метро, можливо, можна буде залишити без змін протягом одного-двох років, повідомляє Марина ГОЛІНА, Харків.
У Киевi відбудеться II Нацiональний фестиваль соцiальної реклами
Повноцінне використання соціальної реклами можливе виключно в умовах громадянського суспільства. Не дивно, що перші яскраві та масштабні кампанії соціальної реклами, які спричинили резонанс в українському суспільстві, припали на 2005 рік — рік системних суспільних трансформацій. Саме в цей період з ініціативи Спілки рекламістів України, Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту, Державної соціальної служби для сім’ї, дітей і молоді, редакції професійного журналу «Маркетинг і реклама» був проведений I Національний фестиваль соціальної реклами. На творчий конкурс Фестивалю свої роботи подали 476 учасників. Виконавши свою головну місію минулого року — дати серйозний поштовх у розвитку соціальної реклами, — організатори Фестивалю цього року ставлять перед собою більш амбіційні цілі. «Суспільству потрібна професійна та відповідальна соціальна реклама, — впевнений голова Спілки рекламістів України, голова журі II Національного фестивалю соціальної реклами Михайло Іванович Старощук. — Цього року оргкомітет Фестивалю, крім традиційної оцінки професійного рівня поданих на конкурс робіт, приділяє особливу увагу формуванню умов для розвитку саме відповідальної складової в системі розробки та поширення соціальної реклами». Тому нарівні з традиційною виставкою кращих робіт у галузі соціальної реклами в рамках Фестивалю пройде круглий стіл за участі представників творчих і бізнес-структур рекламної галузі, державних установ, громадських організацій і благодійних фондів. Як зазначає член оргкомітету, керівник київської організації Спілки рекламістів України Едуард Андрейченко, цьогорічний Фестиваль характеризується двома принциповими новаціями. Перша — нарівні з номінаціями друкована, зовнішня та відеореклама введено нову — «Комплексні соціально-орієнтовані рекламні кампанії», завдання якої — підтримати соціально-відповідальний бізнес. Друга — роботи переможців планують розміщувати на білбордах і сіті-лайтах із зазначенням їхніх авторів (розробників). Організатори Фестивалю, заключний етап якого відбудеться 30 листопада в Українському Домі (м. Київ), упевнені, що він стане головною подією року в сфері соціальної реклами, повідомляє Ірина АРЦИБАШЕВА, журналіст.
Подарунок від «Левів»
Мого гіда звати Владиком, він сирота, йому п’ять років, і він мріє стати водієм. Владик охоче показує «свій» дитячий будинок «Горобинка», що у с. Гребінки на Васильківщині, і знайомить з його працівниками. Людмила Борисівна — завгосп. Із зарплати у 340 гривень на місяць вона завжди викроює щось для сиріт. То дріжджі для їдальні купить, то пакетики, щоб дітям бутерброди до школи спакувати. Держава виділяє на харчування дитини 7 гривень на добу, от і доводиться викручуватись. Кожен iз працівників завжди приносить щось із дому. «Картопля, морква, бурячки, варення...» — перераховує Людмила Борисівна пожертвування робітників. І ремонт у школі працівники (це переважно жінки ) робили власними руками. Тут не кажуть «філантропія», тут кажуть «поклик серця». Але всіх проблем самим не вирішити. Допомагають благодійники. Хто іграшок привезе, хто ікону подарує. Зараз шукають кошти на оновлення меблів та насос для води. Завуч Лариса Віталіївна переживає за долю випускників (держава виділяє молодій людині, яка залишає інтернат, 200 гривень) і пишається ними — двоє вступили до столичних вузів. Випускники часто заходять до рідного дитячого будинку — тут їх готові і нагодувати, і одягом поділитись. Вона рада, що діти (у будинку їх зараз 38), крім навчання не забувають і про духовне, ходять до недільної школи.
Директор Ганна Євгеніївна очолила дитячий будинок з лютого, а вже добилася суттєвих змін на краще. Благодійники довіряють їй, бо впевнені, що гроші підуть саме на ті цілі, на які спрямовані, тому і готові жертвувати. А потім Владик знайомить мене зі своїм новим другом — дядьком Славою, людиною славної професії — будівником дитячих майданчиків. Працювати на подвір’ї дитячого будинку Славі доводиться вперше. Йому особливо приємно від того, що тепер і діти-сироти зможуть скористатись результатами його праці. Ігровий м айданчик, який будує Слава, став подарунком Васильківському дитячому будинку від київського «Lions Club» («Клубу левів»). Ця благодійна організація, яка об’єднує справжніх «левів» бізнесу, спрямувала вже 130 000 доларів на добрі справи з початку своєї роботи у 2002 році. Відтепер «Lions Club» співпрацює з UCAN для надання грантів соціальних потреб. Одним iз успішних прикладів такої співпраці і є будівництво майданчика у гребінківському дитячому будинку, яке організувала благодійна організація «Громадські ініціативи». Владик і його друзі радіють подарунку. Вони з дитинства звикають до благодійності і вірять у добро, повідомляє Костянтин ПЕРЦОВСЬКИЙ.
Випуск газети №:
№189, (2006)Рубрика
Суспільство