Перейти до основного вмісту

Сучасна реклама: як це робиться?

12 вересня, 00:00

Як правило, це можливості технічні: якість і рівень друку, наклейок або «рекламоносіїв» — журналів і газет. Та на нинішній «Рекламі» один стенд був оформлений зовсім інакше. Бокс видавничого, інформаційного й рекламного агентства «Такі справи» замість графіків і листівок прикрашав дуже незвичайний художній проект — календар і два плакати, створені на замовлення агентства для його іміджевої реклами. Автори його ідеї (та безпосередні творці) — Світлана Вольнова, добре відома своїми вишуканими проектами в рекламі, та дизайнер і стиліст Тамара Мухіна. Разом із ними над цим проектом працювали фотограф — Олександр Мордерер і, звичайно, дизайнер фірми О. Батрак-Зацепіна. Оригінальність проекту й спонукала нас поговорити з його авторами про ... сучасну іміджеву рекламу.

Тамара МУХІНА: На сьогоднішній день краща реклама навіть не іміджева — вона вже відійшла на другий план, а соціальна. Однак соціальна не в тому значенні, як це колись у нас розуміли, а та, що звертається до кожної людини як до особистості.

Крім того, щоб проіснувати якийсь час, реклама має візуально сучасно виглядати.

— Що ж ви вкладаєте в поняття «сучасна реклама»?

Т. М.: Перш за все — відсутність модельності в позі й постановці тих людей, яких знімають. Потім — дуже велика внутрішня енергетика. І, нарешті, це реклама, котра викликає асоціації, ціле віяло. Реклама, побудована на кінчиках почуттів.

— Як ви це здійснили в своєму проекті практично?

Світлана ВОЛЬНОВА: Ми хотіли впливати на підсвідомість, і для цього в проект були закладені спеціальні тони. Чотири основних кольори. Тамарою був сконструйований одяг для жінки-моделі, яка допомагала глядачеві відірватися від часу. Крім того, в роботі були закладені чотири відомих принципи Сальвадора Далі, але, звичайно, відповідно до нашої ідеї.

І, нарешті, виразити нашу ідею нам допоміг дизайн — складний технічно та за своєю виразністю.

Т. М.: Назва нашого проекту — «Заглянь за обрій». За обрій часу, простору, буденності... Ти долаєш небокрай — і за ним щось наступне, нове. Тільки тоді ти зростаєш і можеш розраховувати на успіх. А успіх цікавить усіх, оскільки це влада, це гроші, це добробут. І ми хотіли, щоб цей успіх і ця свобода відбилися в образі самої компанії-замовника.

С. В.: Це продукт, побудований на відчуттях. Нам хотілося, щоб кожен, дивлячись на фото в календарі та наші плакати, думав про щось своє. Щоб ніхто не відчував диктату над собою. У цьому — один із основних принципів нинішньої реклами.

№174 12.09.98 «День»
При використанні наших публікацій посилання на газету обов'язкове. © «День»
 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати