У Первомайському зварили «Куліш миру»
Комерційний директор компанії-організатора «TERRA FEST» Олександр Ясинський: «Коли ми готували «рекорд», проаналізували, з чого він складається. І виявилося — в ньому вся Україна...»
Головне надбання нашої країни, перш за все, — її люди і її земля. У всьому світі українців знають як працелюбних людей, а українську землю — як найкращу, еталонну.
Terra з латини — «земля». Компанія «ТЕРРА», узяла собі в назву це слово, підкреслюючи походження продукції, яка виробляється. А, організовуючи Перший ярмарок-фестиваль підприємств харчової промисловості Первомайського району Харківської області, присвячений своєму професійному святу, назвала його «TERRA FEST», щоб підкреслити значення діяльності місцевих товаровиробників найпотрібніших продуктів харчування — борошна, круп, молока. На цих підприємствах працює більша половина мешканців Первомайщини. Вони формують бюджет даного регіону. Саме їх можна і потрібно називати внутрішніми, а головне — стабільними інвесторами вітчизняної економіки.
На доказ цього в рамках форуму пройшла виставка-продаж вироблюваних первомайськими підприємствами продуктів харчування — причому за ціною виробника і з добродійними цілями: всі виручені від продажу гроші було передано просто на сцені заходу родичам онкохворих дітей Первомайщини. «Ми підтримуємо цих дітей через те, що їм і їхнім рідним найскладніше, вони щодня на межі життя і смерті», — сказав директор СТОВ «Ржавчик» Микола Бакшеєв при врученні допомоги.
Також на святі відбулося вшанування ветеранів праці, які пропрацювали в харчовій промисловості не один десяток років. Багато хто з них стояв біля витоків своїх підприємств і працює тут і досі.
Але безперечною родзинкою «ТЕRRА ФЕSТ» став «Куліш миру» — в унікальному казані обсягом майже 4 тисячі літрів кашовари компанії «ТЕРРА» приготували улюблену польову кашу українців — куліш — із не менш вражаючими кількісними даними рекорду. На його приготування пішло 2300 літрів води, 500 кг пшона, 150 кг м’яса, по 100 кг сала, моркви і цибулі (до речі, моркву і цибулю чистили всі бажаючі глядачі акції безпосередньо на святі).
Щоб підготувати, зварити і роздати понад 12 тисяч порцій каші-рекордсмена у поті чола попрацював весь колектив компанії «ТЕРРА» — а це не багато і не мало — 350 осіб! А шеф-кухарем, керуючи помічниками кухарями-козаками, став комерційний директор ТОВ «ТЕРРА» — Олександр Ясинський.
«Свій новий рекорд ми назвали «Кулішем миру» не випадково, — сказав Олександр Ясинський. — У цей неспокійний для всіх нас час важливо усвідомлювати, що в нашому єднанні, в організації якихось акцій, які об’єднують людей, закладено набагато більше сенсу і віддачі, аніж у гарних словах про любов до країни взагалі. Коли ми готували «рекорд», то проаналізували з чого він складається. І виявилося — в ньому бере участь вся Україна, адже чавунний казан вилитий два роки тому на ливарному заводі в Донецьку, опори, які тримають казан, — із сосен, які виросли в Карпатах, ланцюги — викуті ковалями Харкова, зерно — вирощене полтавськими хліборобами, а тепло рук в приготуванні української топ-каші — працівників нашої компанії і — рядових первомайців, які допомагали нам».
Присутній на акції представник «Книги рекордів України» Ігор Підчибій зробив необхідні виміри і — вручив первомайським кашоварам посвідчення їхньої світової слави — диплом про встановлення світового рекорду в категорії «Кулінарія. Розміри».
Організатори неординарного ярмарку-фестивалю порадували первомайців ще й яскравою культурною програмою — приманювало своєю творчістю і різнобарв’ям містечко народних ремесел, працювали ігрові майданчики, на сцені і біля сцени вирувало життя з конкурсів, артистів на дибах і яскравої шоу-програми.
Найбільш вразили силові конкурси, в яких брали участь як звичайні мешканці міста, так і вантажники місцевих підприємств, які своєю участю ще раз довели, що вони — професіонали своєї справи, нехай навіть і в такій рядовій професії. А також — вперше пройшов у Первомайському флеш-моб, який об’єднав у єдине танцювальне ціле всіх присутніх на майдані. А це не багато, не мало — на момент проведення флеш-мобу — близько 20 тисяч первомайців.
Отже цілі фестивалю, які ставила компанія «ТЕРРА», цілком реалізовано.
Випуск газети №:
№191, (2015)Рубрика
Суспільство