Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

У «Роксолани» з’явилося своє обличчя

16 лютого, 00:00

Його задумано як «нічне змагання»: саме в найтемніший час доби з 27 до 28 лютого збиратимуться композиції трьох завдань. А опівдні останнього зимового дня журі, нагородивши переможців грошовими преміями, відкриє виставку, яка триватиме до 8 березня — тоді всі композиції почнуть продавати.

На прес-конференції відбулося також довгоочікуване (після 10 років вагань!) представлення «Обличчя «Роксолани». Ольга Сумська вирішила, що після завершення контракту з фірмою «Колгейт-палмолів» не гріх підтримати й вітчизняного виробника. Тим паче, що фірма Ігоря Добруцького є членом міжнародної системи «Інтерфлора», а дітей України вони свого часу познайомили з «Лего» та «Барбі». У квітні буде знято чотири рекламні кліпи за участю головної героїні фільму «Роксолана». Фірма також збирається розпочати в Івано-Франківській області випуск мінеральної води й харчових продуктів під своєю торговельною маркою. Тож 1999 рік, можливо, пройде для «Роксолани» під знаком поєднання красивого з корисним.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати