Перейти до основного вмісту

У серпні в Донецьку може з’явитися перша повноцінна велодоріжка

11 червня, 16:43
ФОТО З АРХІВУ «Дня»

Вулиця Артема від проспекту Титова до площі Леніна з обох боків по тротуару може стати пілотною в проекті з розвитку велосипедної інфраструктури. Про це повідомив на зустрічі з громадськими активістами голова Управління благоустрою Костянтин САВІНОВ. За його словами, облаштування цієї доріжки ніяк не торкнеться планів із благоустрою набережної річки Кальміус, де влада міста також планувала влаштувати простір для велосипедистів. Таке рішення зможе підштовхнути жителів до того, аби вони пересіли на велосипеди, і прискорити процес налагодження велоруху. Крім того, привернути увагу влади — на вулиці Артема розташована обласна і міська ради, готель, театри.

Головна відмінність Донецька від інших регіонів у тому, що тут ініціатива йде знизу і підхід до проблеми здійснюється комплексно, впевнена Ксенія СЕМЕНОВА, фахівець Українського інформаційного центру велотранспорту й організації GIZ Ukraine. «Упродовж кількох років в Україні дедалі частіше звертаються до цієї проблеми, й особливо це помітно на півдні, сході й у центрі країни — в тих регіонах, де раніше про це не думали. У всіх областях у розвитку велосипедної інфраструктури бере участь суспільство, але десь ця ініціатива йде знизу, а десь зверху, але за участю громадських організацій. Я задоволена тим, що відбувається в Донецьку. Тут здійснюється комплексний підхід, розробляється стратегія. Я бачу великий потенціал у міста. Тут є все, щоб місто мало зручну інфраструктуру. Місто не розрізнене, і надалі можна розвивати велосипед як громадський транспорт», — вважає вона.

Проект-концепцію розвитку велосипедної інфраструктури в Донецьку розробляли співробітники Автомобільного інституту з урахуванням бажання самого суспільства. «День» висвітлює цей проект від самого початку і раніше вже писав про бажання велосипедистів (див. № 49 від 19 березня 2013 року). Так, у концепції сполучені північ із півднем, схід із заходом. Рух розробляється в напрямках: відпочинок, туризм, транспорт, спорт із подальшою можливою кільцевою. Центр міста оточує кільце, пов’язане з радіальними маршрутами, що сполучають різні райони міста. Усередині центрального кільця також розташовано кілька маршрутів для більш швидкого і зручного переміщення центральною частиною. Загальна протяжність запланованої маршрутної велосипедної мережі становить 62 км.

Концепцію і карту можна знайти за електронною адресою Управління благоустрою Донецької області. Також свої побажання, зауваження можна надсилати за адресою ГлавУБіКО donetsksafecity@gmail.com з темою листа «Вело-Донецьк» або на електронну пошту власного кореспондента «Дня» в Донецьку k.iakovlenko@gmail.com.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати