Перейти до основного вмісту

Вечірка від «LEO BURNETT»: фірмовий стиль

06 червня, 00:00
Зоя КОЛОТУШКІНА, «День» Досвід світського життя вчить: презентація, зазвичай, — захід гомінкий, цілком офіційний і дуже втомливий. Однак, виявилося, немає правила без винятків. Вечірка ледь чи не найвідомішого нашого рекламного агентства «Leo Burnett», що відзначало трирічну річницю своєї діяльності, приємно здивувала теплотою та невимушеністю атмосфери. Сталося це насамперед завдяки смаку директора агентства Калини Грушецької, та, можливо, частково ще й тому, що агентство свого часу сміливо залучило в лави своїх співробітників представників богеми — сучасних художників і просто діячів арт-тусовки.

Вечірка проходила в справді невимушеній атмосфері справжнього сучасного party. Поки Калина Грушецька приймала вітання й подарунки, серед яких, безсумнівно, був і всіма очікуваний величезний плюшевий лев (дивись назву «іменинника»), кожний з гостей — а в обраній для презентації просторій галереї «Лавра» зібралися численні партнери агентства, серед яких провідні світові компанії, друзі й, звичайно ж, митці — мав можливість розважитися згідно зі своїм смаком і темпераментом. Людність зібралася настільки цікава, що, всупереч майже непорушній традиції, найактуальнішою розвагою став не фуршет (який, водночас, був щедрим і вишуканим), а невимушене спілкування, чому аж ніяк не заважала неголосна «жива» латиноамериканська музика.
 

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати