«Єдиний шлях – знайти для кожної тварини власника»
У Львові триває інформаційна кампанія проти безпритульності чотирилапих
Днями у Львові відбувся круглий стіл на тему «Актуальні проблеми поводження з тваринами в місті» за участі директора ЛКП «Лев» Олега Мацеха та працівників підприємства, зоозахисних організацій та волонтерів. Пропозиції, які було подано в процесі обговорення, охопили соціальну рекламу у ЗМІ та соцмережах, збільшення фінансування ЛКП «ЛЕВ» та кількості вольєрів у його межах, створення електронної екокарти та поділ міста на сектори, в кожному з яких волонтери контролюватимуть чисельність собак. Працівники ЛКП «ЛЕВ», зоозахисники та експерти вирішили створити ініціативну групу. Ця спільнота вирішуватиме проблеми, що виникають у поводженні із собаками, розробляючи доповнення та зміни до Програми регулювання чисельності безпритульних тварин у Львові.
Невід’ємною частиною формування гуманного ставлення до тварин є інформаційно-просвітницька кампанія. Залучити громадськість до гуманного, проєвропейського вирішення проблеми можна за допомогою соціальної реклами. Директор ЛКП «Лев» Олег Мацех зазначив «Дню»: «Одне із завдань просвітництва – показати ключову проблему. Окрім соціальної реклами, кампанія буде включати велику кількість аудіороликів, бігбордів та рекламу в маршрутних таксі. Маємо надію на те, що люди почнуть до нас звертатися і брати цих тварин до себе. Наше завдання – зробити так, щоб люди розуміли, що вони виконують важливу соціальну функцію».
У Європі діє розгалужена система захисту тварин. «До прикладу, в Польщі на законодавчому рівні повністю заборонена евтаназія дорослих тварин і якщо ми її зупиняємо, треба зрозуміти, що жоден притулок не впорається з навантаженням, якщо ці собаки будуть повертатися назад до власників. Скільки б ми не намагалися контролювати чисельність тварин, безпеку їх співіснування з людиною, єдиний шлях – знайти для кожної тварини власника. І тоді все стає на свої місця. У Польщі фактично 100% прилаштування, тобто держава вирішила проблему, зменшивши кількість безпритульних, а потім, шляхом 100% прилаштування всіх загублених і викинутих на вулицю тварин, мінімізувала їхню кількість. Якщо чотирилапий губиться, його повертають, а якщо не повертають – то знаходять йому нового власника. І якщо європейські країни значно попереду, то в нас це тільки починається», – зазначає Олег Мацех.
Один із елементів просвітницької кампанії зоозахисників – відеоролик «Вони такі ж, як і ми!» - уже набув великої популярності серед користувачів інтернету.
Author
Ірина СтельмахРубрика
Суспільство