Перейти до основного вмісту
На сайті проводяться технічні роботи. Вибачте за незручності.

Через тарифне питання

У Луцьку перевізники пікетували міську раду
02 березня, 11:51
ФОТО VOLYN24.COM

Вони вимагають, аби вартість проїзду у міських маршрутках була  5 гривень, що категорично не сприймають лучани. Навіть проїзд за 4 гривні (зараз — 3 гривні) видається  пасажирам завищеним, бо ж кожен, хто користується маршрутками, має багато претензій до перевізників.  Брудні салони, та це ще півбіди, бо часто водії за кермом палять, розмовляють по телефону, влаштовують «перегони» міськими вулицями, аби випередити інший автобус і самому підібрати пасажирів, а також кілька резонансних аварій з участю маршрутників — усе це не сприяє добрим стосункам і розумінню з боку пасажирів.

Досі економічні розрахунки вартості проїзд надали не всі компанії-перевізники, з 28 маршрутів — лише 14. Міська рада провела моніторинг пасажиропотоку на кількох маршрутах, фахівці зробили інші обчислення пасажирських перевезень, і проїзд не мав би коштувати  більше, ніж чотири гривні. Хоча лучани незадоволені й цим моніторингом, адже про його результати, деталі — мало інформації. І квитків водії не видають, який же це облік? Все ж Антимонопольний комітет дав висновок щодо встановлення тарифу в чотири гривні. Але рішення міської ради щодо тарифів ще не ухвалено.

Взагалі-то пасажирські перевезення ще кілька років тому в Луцьку були успішними. Чисті маршрутки, ввічливі водії (бо їх суворо карали за  паління за кермом, хамство тощо). Був контроль. Тепер перевізники заявляють, що не вистачає кваліфікованих кадрів: сусідня Польща відтягла кращі кадри водіїв, адже там зарплата — тисяча доларів. Звісно, не кожен із волинських водіїв зможе працювати за вимог, які є до водіїв у Польщі. Проте, кажуть пасажири, у Польщі міські перевезення людей — це справа держави, а не суціль приватників, як в Україні і Луцьку зокрема.

У Луцьку навіть у випадку відмови приватників вийти на маршрути  не повинно бути транспортного колапсу, як погрожують перевізники. Є мережа міських тролейбусів навіть у віддалені мікрорайони,  цьому Луцьк завдячує  колишньому міському голові Антону Кривицькому, котрий у січні цього року відійшов у кращі світи. Та й просто сплачувати по 5 гривень за одну поїздку в межах невеликого міста, яким є Луцьк, багато людей просто не в змозі.

Delimiter 468x90 ad place

Підписуйтесь на свіжі новини:

Газета "День"
читати